niedziela, 3 września 2017

Wyniki IV Urodzinowego Candy

Kochani,dziękuję pięknie za życzenia i za udział w IV Urodzinowym Candy.
Nie trzymam Was już dłużej w niepewności i informuję,że zestaw haftu leci tym razem do Joli
Serdecznie gratuluję Ci Jolu i życzę przyjemnego haftowania :))

Nie wiem jak u Was,ale u mnie już jesień ;) Pięknie zakwitła nawłoć,zwana naszą polską mimozą.


Tak mi się ona kojarzy z utworem Czesława Niemiena"...mimozami jesień się zaczyna..."

Serdecznie pozdrawiam,
I :)

18 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę, a Joli gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za zabawę i gratuluję Joli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    U mnie na działce żółto :) mimozy pchają się wszędzie :(
    no cóż, idzie jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Joli :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Irenko! Dziękuję za Zabawę,A zwyciężczyni Gratuluję, U nas jest też chłodniej, ale idzie jeszcze wytrzymać, Bardzo lubię nawłoć , Zawsze mam stać na podłodze w dużym wazonie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Joli i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ super wiadomość!!! Cieszę się bardzo, bardzo :DDD. Dziękuję serdecznie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje Joli ;)i dziękuje za zorganizowanie zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Joli :).

    Ja tam jesieni jeszcze nie widzę ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Joli, a Tobie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za zabawę, gratulacje dla Joli:)

    OdpowiedzUsuń