niedziela, 30 lipca 2017

Monogram "A" - finał

Witajcie Kochani!
Dzisiaj pokażę Wam gotowy już hafcik.
A prezentuje się tak:





Haftowałam na lnie, muliną DMC.
Mam kilka pomysłów na jego wykorzystanie,ale o tym w przyszłości...

Teraz zapraszam Was jeszcze do wzięcia udziału w moim
C A N D Y

Mam nadzieję, że dzisiaj i u Was piękna,słoneczna pogoda.Uwielbiam słońce,bo nie tylko można się wygrzać,ale i podziwiać piękne lilie,które wyjątkowo duże są w tym roku ;)


Słonecznego leniuchowania,
I :)






32 komentarze:

  1. Cudnie wyhaftowałaś tą literkę:)Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Literka jest po prostu boska! Ten turkus pięknie ją ożywia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny monogram! Te kolory i do tego len....Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Literka jest przepiękna! Podziwiam haft na lnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko, haft jest piękny i pełen smaku.
    U mnie upały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny monogram, a na tym lnie wygląda cudnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft. Rewelacyjnie prezentuje się na płótnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft! Co do słońca to ja wprost przeciwnie, najchętniej siedziałabym w lodówce;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Irenko! Przecudnie Ci wyszedł ten hafcik,Jeszcze jest w moim kolorze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten monogram wyszedł prześlicznie. Piękne A powstało na pięknym lnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny monogram!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi się haftowane monogramy, ten wygląda exstra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo delikatny haft, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się prezentuje haft w całości:))

    OdpowiedzUsuń
  15. W tych okolicznościach przyrody musi być wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Irenko przepiękny ten monogram .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna literka w pięknych okolicznościach przyrody! Lilia równie urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny haft! Też mam te monogramy, ale zostawiam sobie haftowanie na jesienne i zimowe wieczory :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny haft - całość wygląda idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny ten monogram, aż żałuje, że to nie literka "B" ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Monogram wygląda wspaniale. Jest prześliczny. Bardzo jestem ciekawa, jak wygląda M z tej serii. Niestety, u mnie zamiast słońca chmury i deszcz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny monogram, rewelacyjne kolory

    OdpowiedzUsuń