piątek, 7 lipca 2017

Monogram "A"

Witajcie wierni czytelnicy <3
Serdecznie witam nowych obserwatorów bloga :)
Mam nadzieję,że zostaniecie ze mną na dłużej.
Wspominałam ostatnio,że nie wytrzymam i sięgnę po mały hafcik,a szczegòlnie po monogram.Wkròtce są imieniny Anny,więc literka "A"gości na moim kolejnym tamborku.



Dziękuję wszystkim za odwiedziny, za pozostawione komentarze i życzę Wam pogodnego weekendu,bo u mnie pada,wręcz leje.Niestety deszcz przegonił mnie z nad jeziora,a tak przyjemnie było wczoraj ;)



Mam nadzieję,że szybko wypogodzi się.
Tymczasem uciekam do monogramu,a chętnych zapraszam do udziału w moim urodzinowym CANDY.
Serdecznie pozdrawiam,
I :)



15 komentarzy:

  1. Irenko, monogram zapowiada się przepięknie.
    Pogoda tego lata wyprawia istne szaleństwa.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Monogram już piękny. Kapryśna pogoda jest teraz , ale może nas pozytywnie jeszcze zaskoczy. Dziękuję za ślad u mnie . Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie piękny monogram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za powrót pogody :) i tym samym Twój powrót nad jeziorko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie się czyta nad jeziorem. Szkoda, że pogoda w to lato taka kiepska.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Irenko! Literka A prezentuje się już Pięknie, Po skończeniu będzie Śliczna - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. To "A" jest pięknie. Te kolorki mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Monogram zapowiada się pięknie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj jest cały dzień słonecznie ale wcześniejsze dni, to była istna przeplatanka pogodowa ...

    Ależ my hafciarki jesteśmy przewidywalne hihi ;).
    Będzie śliczny monogram.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale się haftuje lub czyta w takim otoczeniu. Piękna literka :)
    Pomyśleć, że już imieniny Anny się zbliżają.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft, będzie wspaniałą niespodzianką:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest ta seria monogramów.Piękne kolorki,będzie piękny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie zamieściłaś żadnego zdjęcia wróżki. Moja wróżka ma skrzydła wyhaftowane koralikami.
    Ciągle zamierzam założyć bloga, ale tak jakoś wychodzi, że nadal go nie mam.Ale może się zbiorę jakoś do kupy i coś z tego wyjdzie. Wtedy będe mogła zaprezentowac swoje prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Monogram zapowiada się super!!!
    Irenko dziękuję Ci, że bierzesz udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń