niedziela, 16 kwietnia 2017

Wielkanoc...


Kochani,
życzę Wam spokojnych,
pełnych nadziei
 Świąt Zmartwychwstania Pańskiego.






Dla mnie są to bardzo smutne święta,
bowiem w piątek pożegnałam się
 z bardzo bliską osobą memu sercu,
która odeszła do Ojca  Niebieskiego.

Pierwszy dzień Świąt,to również dzień
mojego świętowania,
kolejnej okrągłej rocznicy ślubu.
Jesteśmy razem ze sobą,
na dobre i na złe
już 35 lat i "jeden" dzień dłużej ;)


Dziękuję Wam Kochani,
za komentarze pod poprzednim postem.
Pozostawione ciepłe słowo dodawało mi sił 
do walki z choróbstwem 
i w tym trudnym dla mnie okresie sprawiało,że wierzyłam,że wszystko z czasem się zmieni.
Aguś,dziękuję za cierpliwość i obiecuję wysłać paczkę zaraz po świętach.
W zabawie podaj dalej mam jeszcze czas.




U mnie powoli wychodzi słoneczko,
a zatem posyłam je wraz z ciepłymi uściskami i do Was.

:*









35 komentarzy:

  1. Tulam kochana do serducha, niech Zmartwychwstały przyniesie Ci ukojenie w smutku.
    35lat pięknie - wielu kolejnych Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy :)
    Pozdrawiam.
    K

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, chwil przepełnionych wiarą i miłością, a także zawsze radosnego i wiosennego nastroju.❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknych rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajka i mokrego dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko, niech Pan Jezus Zmartwychwstały pocieszy Cię w Twym smutku.
    Wszystkiego najlepszego z okazji pięknej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rodzinnych, spokojnych i miłych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ściskam Cię mocno !
    Życie toczy się dalej, mokrego, miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za życzenia, błogosławionych świąt, dużo siły i miłości 😊 I wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczere wyrazy współczucia. Jak dobrze, że nie jesteś w tym sama. Mimo wszystko, życzę Ci spokojnych Świąt i gratuluję rocznicy :). U mnie też tego dnia, ale 38.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolka.I tobie jeszcze raz wszystkiego naj :*

      Usuń
  10. takie są te Święta, pełne zadumy, smutku i radości
    Życzę Wam jeszcze wielu kolejnych szczęśliwych lat i Radosnego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, wspieram Cię duchowo w tym trudnym dla Ciebie okresie. Wiara, Nadzieja i Miłość Zmartwychwstałego Chrystusa uśmierzą ból...
    Miłość prawdziwa jest wieczna i takiej Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spokojnych Świąt!
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy ślubu !

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech Zmartwychwstanie Pańskie,
    które niesie odrodzenie duchowe,
    napełni wszystkich spokojem i wiarą,
    da siłę w pokonywaniu trudności
    i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję takiej imponującej i pięknej rocznicy. Życzę radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych.
    Zając w zieleni urokliwy jest.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pozdrawiam jeszcze świątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję takiej wspaniałej rocznicy! U nas za kilka dni dopiero lub aż siódma, chociaż razem z mężem jesteśmy już 16 lat!

    OdpowiedzUsuń