sobota, 25 lutego 2017

Wyniki Candy & nowość na tamborku.

Witajcie kochani.
Bardzo dziękuję Wam za komentarze pod poprzednim postem z kaczuchą.
Niestety z powodu choróbstwa,które mnie znów dopadło i prawdopodobnie szybko nie odpuści,nie przygotowałam żadnej kartki na wyzwania.
Słowem,działam w swoim tempie... ;)
Nie bedę już przedłużać,bo temperatura daje o sobie znać i męczy.
Nie mogłabym Was też dłużej trzymać 
w niewiedzy,
do logo leci niespodzianka - kot w worku. 
Tym razem los uśmiechnął się do 
Serdecznie gratuluję i proszę o adres do przesyłki na maila.

Nie wiem kiedy się znów pojawię na blogu, dlatego pokażę Wam również małą zapowiedź tego,nad czym obecnie bedę pracować.
Co prawda zdjęcia robocze, z wiadomych powodów, ale mam nadzieję,że zostanie mi to wybaczone ;)
Zdradzę tylko ,że to nowość ;)




Życzę Wam miłej niedzieli!
Ozczywiście z robótką w ręku,bo za oknem ponownie biało.

Obiecuję,że wkròtce do Was zajrzę i ślad zostawię,a tymczasem  podziwiam :)

Buziaki!



75 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Agi :) Wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrówka , hafcik bedzie na pewno cudny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Mam taką nadzieję,że oko będzie cieszyć ;) Pzdrawiam Aniu :)

      Usuń
  3. Gratuluję Jarzębinowej! Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki dla Agi!
    Zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki, dziękuję za zabawę :)
    Zdrowiej kochana 💐 zdrowiej💐
    Jestem ciekawa nowego dzieła:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni! A Tobie dziękuję za zabawę i dużo zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wylosowanej, a Tobie życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni. Tobie dziękuję za zabawę i życzę dużo zdrowia:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Jarzębinowej :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Irenko! Zdrówka Ci życzę najlepszego, Gratulacje dla zwyciężczyni a Tobie dziękuję za zabawę - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu,mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej ;)Uściski!

      Usuń
  11. Gratulacje dla Agi :)
    Tobie kochana dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Irenko za miłą zabawę i gratuluję zwyciężczyni.
    Życzę Ci zdrówka i przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo zdrówka, nie daj się!
    Gratulacje dla Agi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej osobie :) Dziękuję za zabawę :) Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam za wyszywanie bez widocznych kratek. Zapowiada się coś pięknego.
    Zdróweczka Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Mam nadzieję, że będę zadowolona ;)
      Kuruję się;)

      Usuń
  16. Gratuluję Agnieszce i dziękuję za zabawę :)
    A Tobie życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za emocje związane z zabawą. Gratuluję Jarzębinowej :)
    A Tobie, kochana, niech już to choróbsko odpuści. Zdrowiej jak najszybciej!
    Śliczny ten nowy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Violka :) Jak były emocje,to chyba dobrze ;) One chyba są nadal,bo kot jeszcze w worku ;) Nowy hafcik jeszcze niewiele zdradza, ale jak temperatura spadnie,pojawią się nowe kolorki ;)

      Usuń
  18. Zdrowia przede wszystkim!!!! dziękuję za zabawę i gratulacje dla Jarzębinowej:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka życzę.Czekam na kolejną odsłonę tajemniczego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulację dla zwyciężczyni! Tobie życzę zdrowia i dziękuję za zabawę. 😄 Taja jakaś ta pogoda nie fajna, wszyscy wkoło chorują, w tym ja też 😒 Piękne się haft zapowiada! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I tobie rownież życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
      Prawda, że wkoło chorują,u mnie po,tylko mnie ponownie dorwało ;)Uściski!

      Usuń
  21. Gratulacje dla zwyciężczyni, a dla Ciebie, Irenko, szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Agnieszki, a Tobie dziękuję za zabawę i życzę powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla Jarzębinowej :))
    Dużo zdrowia życzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje ! Dzięki za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Jarzębinowej, a Tobie Irenko dużo zdrówka !
    Widzę, że coś pięknego powstaje.
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Agnieszce!
    Tobie Irenko zdrowia życzę i przyjemności przy wyszywaniu :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :* Wyszywanie poczeka...,ale zabiorę się,jak tylko będzie to możliwe ;)

      Usuń
  27. Dziękuję za możliwość udziału w zabawie.
    Zwyciężczyni gratuluję, a Tobie Irenko życzę szybkiego powotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrówka życzę. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla zwyciężczyni :).

    Oj, dużo zdrówka Ci życzę i ciekawa jestem co tam fajnego haftujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla Jarzębinowej i dziękuję za miłą zabawę.
    Zdrówka dużo życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje dla Agi, zdróweczka i strasznie jestem ciekawa co haftujesz Irenko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O rany Irenko!!! Tak cudowna wiadomość na zakończenie dnia. Z całego serducha Ci dziękuję! Bardzo bardzo! I oczywiście wiedząc, jak pięknie tworzysz, już przebieram nogami i nie mogę się doczekać :D
    I z całego serducha życzę Ci zdrówka! U nas też się infekcje szerzą non stop, ale wiosna za pasem. Mam nadzieję przyniesie troszkę wytchnienia i zdrowia. Ściskam Cię bardzo mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziewczyny- bardzo dziękuję za gratulacje :D
    Dziób mi się uśmiecha od ucha do ucha :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za zabawę i gratulacje dla Jarzębinowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratki dla Agi a dla Ciebie duuuużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę. Zdrowiej szybko, abyś miała siłę do haftowania i nadrabiania zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dla zwyciężczyni. Nowa praca już ni się podoba . Bardzo lubię szary len i białą nitkę. Zdrowiej kochana i postaram się częściej wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  38. już jestem ciekawa dalszych postepów w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję Jarzębinowej :) i życzę zdrówka...bardzo jestem ciekawa nowego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę :))). Irenko, mam nadzieję, że czujesz się już dobrze i to okropne choróbsko w końcu sobie poszło :DDD. Pozdrawiam serdecznie :DDD.

    OdpowiedzUsuń