czwartek, 9 lutego 2017

"Leśna Polana"Katarzyna Michalak & haftowany zajączek

Po dłuższym okresie z przyjemnością wróciłam do haftu.
Pierwszy powstał na potrzeby kartkowe.
Piszę pierwszy ,bo powstanie jeszcze jeden,
mimo,że nie lubię powtarzać tego samego wzoru.
Będzie to jednak inna wersja.A jaka ,o tym wkrótce ;)
Kartki powstaną hurtowo ;)
A oto mój uroczy kicajek :))


Czytelniczo -"Leśna Polana" Katarzyna Michalak.
Zaczęłam czytać dzisiaj w poczekalni ... 
i wciągnęło mnie,jak wczorajsze haftowanie zająca. 
Coś czuję ,że dzisiaj będzie nocka z książką ;)


Serdecznie pozdrawiam 
i mykam z książką dalej się kurować :*




36 komentarzy:

  1. Słodki kicuś!
    Zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten hafcik , kicajec bardzo radosny i chyba szybciutko się go wyszywa. Książka zapowiada się interesująco.
    Życzę zdrówka i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zajac :) czekam na 2 wersję :) szary?

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko! Piękny i słodki jest ten zajączek - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy kicajec. Czekam na prezentację kartki i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czysta słodycz! Super, że powstanie ich więcej.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zajączek :)
    Kuruj się, kuruj, szkoda zdrowia na chorowanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy zajączek :), a tej pisarki jedną książkę czytałam, ale nie podobał mi się jej styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki efekt puchatego futerka wyszedł, bardzo przytulny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaki śliczny delikatny zajączek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W ogóle się nie dziwie, mnie też wciągnęła ta książka i nie mogłam się oderwać :D Czytaj, czytaj i napisz jak Ci się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodziak! Kartka będzie z nim świetna:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki i uroczy niezwykle !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale milusi zajączek.
    Uściski, Irenko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki piękny hafcik na pewno można powielać i nie spowoduje to znużenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajączek jest uroczy bardzo.
    A ksiązka może być ciekawa.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wowwww ! Same śliczności ! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwy słodziak z tego zajączka, to śliczny hafcik Irenko.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki słodki zajączek!! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. zajączek uroczy
    tej pozycji jeszcze nie czytałam, dobra?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki milusi zajączek :) Takiego słodziaka można powielać w nieskończoność ^_^

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo sympatyczny ten zajączek , na pewno będzie się przyjemnie wyszywać po raz drugi.
    Książek tej Autorki jeszcze nie czytałam, chyba trzeba będzie kiedyś spróbować.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie bardzo uroczy tej kicajek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie, bardzo uroczy ten kicajek ;)

    OdpowiedzUsuń