wtorek, 14 lutego 2017

Haftowana kaczuszka & "Podaj dalej "

Witam serdecz nowe osoby na blogu.
Jest mi niezmiernie miło :)
Dziekuję rownież za komentarze pod uroczy kicajkiem, który skradł Wasze serducho. 
Miałam haftować ponownie zajączka,ale wpadły mi w ręce trzy urocze kaczuszki
i musiałam chociaż jedną wyszyć.
Mam zamiar wykorzystać ją do zrobienia kartki.
Taki mały przerywnik przed powtórką,bowiem nie lubię powielać wielokrotnie tych samych wzoròw.
No chyba,że to na szydelku robione śnieżynki,podkładki itp.
A to moja rozśpiewana kaczuszka 😁


Chcę rownież pokazać jaką niespodziankę otrzymałam 
w ramach zabawy "Podaj dalej "



 Jagna  ,bardzo dziekuję za wiosenne  kolorki, które wywołały uśmiech na twarzy.
Serwetki z pewnością bedą ozdobą świątecznego stołu.
Zapraszam również osobę chętną
 do zabawy,o pozostawienie informacji w komentarzu .

Z Walentynkowymi usciskami
I :)

30 komentarzy:

  1. Śliczna kaczusia, ciekawe o czym śpiewa :)
    Wspaniałe prezenty otrzymałaś, radosne kolory serwetek i wstążeczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kaczuszka :) A prezenty świetne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kaczuszka :)
    Jagna szczodrze Cię obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodka ta kaczuszka! Będzie świetna kartka. Gratuluję niespodzianki: widzę tam śliczną sówkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki uroczy kaczorek ^_^ Wygląda jakby się rozśpiewał na myśl o wiośnie.
    Ekstra niespodzianka do ciebie przybyła. Sówka jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja bardzo chętnie się zabawię :-) Kaczusia taka wiosenna, a i prezent może przywoła wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kaczuszka :) Świetne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna na śpiewająca kaczuszka :)
    Śliczności dostałaś od Jagny, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śpiewaczka operowa z kaczuszki :) Cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna kaczuszka! Ja z przyjemnością zapiszę się do Twojej zabawy Podaj dalej, jeśli masz jeszcze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się nikt jeszcze nie zapisał to ja Irenko się zapisuję. A kaczucha świetna.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozśpiewana kaczucha równie urocza jak kicajek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczaczek świetny , wyszywałam go w zeszłym roku , cała ta seria jest super, bo malutkie hafciki i szybko się wyszywa. prezencik super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kaczuszka :)
    bardzo kolorowa niespodzianka .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezencik dostałaś, niech CI dobrze służy. A rozśpiewana kaczuszka powaliła mnie na kolana, jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kaczuszka urocza. Fajne prezenty dostałaś :) Na zabawę chętnie sie zapiszę następnym razem, nieczasowa jestem .

    OdpowiedzUsuń
  17. Irenko! Kaczuszka jest Urocza i taka słodka, Piękny też prezent dostałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeslodka kaczuszka i sliczny prezent otrzymalas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kaczucha jest świetna!
    Super prezencik dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. cieszę się, że prezent przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kaczuszka jest fantastyczna jak malowana :). Ekstra prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. słodziaczek!!! na sam jego widok buzia się uśmiecha! a prezent świetny:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna niespodziewajka :) Kaczuszka jest słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kaczuszka zakrzyknie pewnie "Wesołego Alleluja" :))
    i niech to będzie manifest przedstawicielki drobiu przeciwko szalejącej ptasiej grypie :))
    Jest naprawdę super !!
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kaczucha! Fajna paka będzie zapas wstążeczek i widzę uroczą sówkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kaczuszka jest po prostu świetna.
    Dostałaś wspaniałe przydasie w ramach zabawy. Gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyszytek a wymianka ekstra:)

    OdpowiedzUsuń