poniedziałek, 30 stycznia 2017

Kartkowe bingo ;)

Witam serdecznie nowe osoby ,które zagościły u mnie na blogu
i postanowiły zostać na dłużej :)
Dziękuję również Kochani,
za komentarze pozostawione pod poprzednim postem.
To one cieszą najbardziej... :)

Jak zdążyliście zauważyć,dołączyłam w tym roku do kilku zabaw.
W miarę możliwości postaram się brać w nich czynny udział.

Teraz zapraszam do obejrzenia kolejnych kartek ,
jakie zrobiłam w ramach zabawy u  Ani
Wytyczne ,które wybrałam,to zielony,czerwony,sznurek.
Tym razem postawiłam na minimalizm i powiem Wam,
że wcale nie tak łatwo było mi coś stworzyć.
Chociaż,robiąc na tzw. "na bogato" też nie jest proste,
ciągle czegoś mi brakuje,nie pasuje...,a to kolor,a to kształt,faktura,itp.







Na kartkę wielkanocną wytyczne to :owal,sznurek i napis,
który zostanie uzupeniony... ;)


Kartka okolicznościowa - wytyczne: owal,sznurek,napis.
Tutaj ,po raz pierwszy zastosowałam haft matematyczny,a raczej,ścieg za igłą ;)


I banerek wytycznych - kolumna,rząd,skos,jak kto lubi ;)


W sumie wyszło pięć kartek ,zamiast trzech.

I banerek dla Ani ;)


Przypominam również o moim Candy,na które serdecznie zapraszam :)
Zastanawiam się ,czy nie uchylić Wam nieco worka i pokazać,
co tam kocurek już zachomikował dla Was? ;)
A może wolicie pozostać do końca w niepewności,co kryje się w worku?


Chętnych do wspólej zabawy zapraszam tutaj KLIK


Serdecznie pozdrawiam

I :)



34 komentarze:

  1. Piękne karteczki! Bardzo lubię taki prosty styl!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chetnie podglądneła tego kocurka, a karteczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciiiiicho nic nie mów :)
    Bardzo eleganckie kartki wyszły:)
    Buziaki pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki śliczne.
    Może zdradź kolor kotka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko! Karteczki są Urocze - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniej znaczy więcej :) Kartki śliczne w swej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam problem z takimi minimalistycznymi, ale Tobie wyszły świetnie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki i całkiem sporo ich zrobiłaś:-)
    A ja z przyjemnością zapiszę się na candy, tylko popołudniu jak dorwię kompa:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki ślicznie Ci wyszły :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki prześliczne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się bardzo że postanowiłaś dołączyć i do mojej zabawy. Mam nadzieję , że spodoba Ci się to wspólne kartkowanie i zostaniesz na dłużej. Ja jestem fanka kartek w stylu CAS więc Twoje jak najbardziej są w moim guście. Podobają mi się wszystkie.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki!
    Skromne, ale pięknie wykonane i wiadomo, na jaką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Minimalizm zawsze się obroni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie skomponowane i delikatne . Bardzo mi się podoba sposób w jaki umieściłaś całość pośrodku kartek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację, czy minimalizm, czy na bogato, zawsze jest ciężko. Piękne karteczki! Okolicznościowa rewelacyjna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Irenko, piękne te kartki, a szczególnie komplecik bożonarodzeniowy wpadł mi w oko.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne karteczki - lubię taki minimalizm.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. kartki prześliczne! i te pastelowe kolory, to taki przedsmak wiosny! dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki! Szczególnie podobają mi się te bożonarodzeniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ileż ślicznych i delikatnych karteczek. Piękne.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Irenko, cudne kartki!!! Minimalizm pierwsza klasa :DDD. Lecę zapisać się na candy :).

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne karteczki ,zachwyciła mnie najbardziej ta okolicznościowa z motylem :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze karteczki.
    Czy na bogato, czy nie czasami trzeba się pomęczyć z kartkami.
    A kot niech dalej siedzi w worku i nic nie podpowiadaj 😃

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki. A moje ulubienice to te ze "znaczkami".
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki proste ale bardzo gustowne i eleganckie. Wpadła mi w oko ostatnia - jest prześliczna.
    Pozdrawiam Cię Irenko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne i eleganckie. Pierwsza szczególnie wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne karteczki, dla mnie numer 1 to ta okolicznościowa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne, minimalistyczne, eleganckie kartki...

    OdpowiedzUsuń
  29. piękno tkwi w prostocie:)
    wspaniałe

    OdpowiedzUsuń