wtorek, 17 stycznia 2017

Hardcorowy zawrót głowy - wstęp

Najczęściej słoik w zabawach kojarzy się Wam z zabawą tusalową hafciarek,
do którego to zbieramy nitki.
Faktem jednak jest ,że jako hafciarka
nigdy nie wzięłam udziału w tej zabawie...
Natomiast Ewka wymyśliła zabawę,która wydaje mi się ma sens,
bowiem ,polega na tym,że do wcześniej przygotowanego słoika,
 będziemy odkładać pieniążki na przesyłkę.
Odkładanie to będzie powiązane z jednoczesnym zrobieniem kartki.
A tak prezentuje się mój słoik, minimalistycznie,blisko natury, taki eco ;)


Myślę, że słoik dostanie jeszcze etykietę, żeby było jasne na co zbieram
oraz motylkowi towarzystwa dotrzyma biedronka.
Pomysł zabawy spodobał mi się,
bo jak nadchodzi czas wysyłki kartek świątecznych,
to trzeba przyznać,
że na znaczki trzeba trochę wydać.
A bawimy się tutaj u Ewki.
Może znajdą się chętne osoby by dołączyć do zabawy.

Uciekam, bo doba ma tylko 24h
i stanowczo za krótka jest :p :)

Serdecznie pozdrawiam,
I :)


18 komentarzy:

  1. Ekstra słoiczek znalazłaś . Mnie taki dorodny grzybek kojarzy się ze ślimakiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o tym słoiku z pieniędzmi na znaczki i uważam to za świetny pomysł. Twój słoik bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy słoiczek w doborowym towarzystwie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Minimalistyczny ale naprawdę uroczy i to w jakim otoczeniu się prezentuje:)
    Cudeńko.
    Uściski Irenko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny! Przyjemnie do takiego grzybka wrzucać monety:)
    Też robię słoiczek i choć spóźnialska-dołączam do zabawy:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny słoik :D W towarzystwie cudnej sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się taki eko słoiczek!
    A sówka przeurocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoik grzybek jakby wprost przeniesiony z bajki. A jaka urocza postać mu się przygląda.
    Pozdrawiam, Irenko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoik słoikiem, ale ta sówka w tle to dopiero piękności :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny słoiczek...z pewnością z przyjemnością będziesz go zapełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grzybek i wyzierająca zza niego Sówka - pięknie to sobie obmyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaszalałaś z ozdobieniem słoika ;).

    Sówka w tel jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny słoiczek, a sówka jest urocza:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od początku powtarzam, że kartki kartkami, ale ten pomysł ze słoiczkami to pierwsza klasa. Super masz słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z tym słoiczkiem a sóweczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Piękny słoiczek - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń