niedziela, 15 stycznia 2017

Candy urodzinowo - walentynkowe " Koziorożca " ;)

Dzisiaj zapraszam Was kochani na urodzinowo - walentynkowe Candy.
Dlczego?
A dlaczego nie ;)
Słowem... - dzisiaj bawię się z Wami :)





Zasady wszystkim są znane ;)
Zapraszam do dołączenia do obsewatorów,
pozostawienie komentarza z informacją,że dołączacie do zabawy
oraz
zawieszenia banerka z linkiem do tego posta
na pasku bocznym swojego bloga.


Do kogo poleci "kot w worku" dowiemy się po 20 lutym 2017r.

Serdeczności i szczęścia,
I :)


81 komentarzy:

  1. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po kota w worku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w domu psa, to mogę i przygarnąć tego kota w orku :)
    Zapisuję sie na Twoje rozdanie, a obserwuję jako misiowy zakątek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością przygarnę "kota w worku", bo kocham koty. A jeśli szczęście mi dopisze to obiecuję troskliwie się nim zaopiekować :))
    Obserwuję Cię od dawna (choć nie zawsze zostawiam ślad po sobie), banerek wisi tu: https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie - ja też Koziorożec :))

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja bawię się razem z Tobą! Banerek zawieszony na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam Cię Koziorożcu i składam serdeczne życzenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z toba Irenko to wiadomo trzeba się bawić, staję w kolejce a banerek zawiśnie u mnie wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach i jeszcze wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ja też Koziorożec;)A więc, ustawiam się w kolejce po ,,kota w worku";)I zamieszczam u siebie banerek;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię koty w worku. Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz najlepsze życzenia, a po kota, wiadomo, zgłaszam się.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję ślicznie Justynko :)

      Usuń
  12. Oczywiście, że się bawię :)
    Raz jeszcze wszystkiego najlepszego Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego :)

    Jestem bardzo ciekawa tego kota, więc chętnie staję w kolejce po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin:)
    Chętnie przygarnę kota, jednego już mam, to i dla drugiego znajdzie się miejsce ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię niespodzianki, dlatego chętnie dołączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, ciekawa jestem co w tym worku jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat :) Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze raz wszystkiego naj... Kota w worku chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tobie Aniu, jeszcze raz pięknie dziękuję :)

      Usuń
  19. Koty zazwyczaj są miłe i puchate... Chętnie wyciągnę go z tego worka :))
    Wszystkiego najlepszego!
    Baner: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię niespodzianki więc z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa tego kota ;) Dołączam do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego na urodzinki:-)
    Też się chętnie zabawię:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepszego !!! Jednego kota w domu mam, to towarzystwo mu się przyda :) Staję w kolejce po tą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tup tup tup..idę i staję w kolejce :)
    Ale najpierw życzę z całego serducha wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ho lubię takie niespodzianki :)
    wspaniałego roku twórczego co nie miara:)
    zostaję tu na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię powitać Reniu:) Dziękuję ślicznie za życzenia :)

      Usuń
  26. Ciekawa jestem kota w worku... Chetnie sie zapisuje :) Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam do zabawy :) Bardzo lubię koty i niespodzianki również ;)
    Banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    A ja dołączam do obserwatorów i zapraszam przy okazji na naszą rozdawajkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Koziorożec pozdrawia koziorożca, może do mnie się uśmiechnie ten kotecek? Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O a jak ja przegapiłam imprezę u Ciebie??
    Wpadam z życzeniami kochana zdrówka zdrówka 💐
    Na sloskosci się zapisuję jesli można 😁
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Irenko! Wszystkiego Najlepszego,Spóźnione ale Serdeczne Życzenia zdrowia i samych szczęśliwych chwil, Nie jestem koziorożcem, Ale też rogaczem. Jeżeli mogę to też zgłaszam się do zabawy, Banerek zaraz umieszczę - Pozdrawiam Cię Serdecznie - Krysia "W moim kąciku'

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo chętnie i ja ustawię sie w ogonku ;)
    spóźnione zapewne ale serdeczne życzenia urodzinowe przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział! :)
    Banerek już udostępniony: http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Koty lubię a te w worku szczególnie bo są niespodzianką, zgłaszam się do twojej zabawy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam i koty i niespodzianki, więc strasznie ciekawa nagród biorę udział w Twoim candy.
    Banerek: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Koty to moje ulubione zwierzaczki, więc z miła chęcią się zapisuję :)
    Banerek na moim blogu: https://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również chętnie przyłączam się do zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wielką przyjemnosćią ustawiam się w kolejce :)) Zapraszam do siebie :) olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczywista oczywistość, że i mnie nie może zabraknąć w tym szacownym gronie chętnych do zabawy :)
    Melduję się na posterunku i serdecznie pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  39. gram i ja ;)
    chętnie przygarnę kota :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kociaki lubię więc i kota w worku przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zabawa, dołączam do niej z przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie zabawy niespodzianki i też dołączam:).

    OdpowiedzUsuń
  43. To i ja z wielką przyjemnością dołączę do grona biorącego w zabawie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Najlepszego !!! I ja chętnie się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Koty lubię, worek całkiem fajny, więc się ustawiam w kolejce grzecznie.
    Może w końcu los się do mnie uśmiechnie.
    I oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i walentynek ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Marille

    OdpowiedzUsuń
  46. To i ja stanę w kolejce :). Sto lat :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Pragnę :) Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością zapisuję się. Lubię niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  49. Przyjmij spóźnione, aczkolwiek najlepsze życzenia też od koziorożca. Chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj tak, takiego 'zonka" fajnie byłoby wygrać ;) Może się uda...Banerek już u mnie:
    https://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Miau :))
    Też się przyłączam :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  52. Moc serdeczności Urodzinowych dla Ciebie!!!! a że mam dwa kociaki w domu, to z chęcią przygarnę i trzeciego:)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam koty, więc się oczywiście zapisuję :))). Serdeczne życzenia przesyłam :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak zwykle jestem spóźniona ale z ogromną przyjemnością i ja przyłączę się do zabawy. Przyjmij Irenko proszę takie spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe - dużo zdrówka i radości a także spełnienia marzeń. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem zwierzolubem, mam dwa psy i 3 koty. Tym w worku również chętnie się zaopiekuję ;) Z przyjemnością dołączam do zabawy, banerek już u mnie wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe przesyłam:)
    I z przyjemnością dołączę się do zabawy....mam kota w domu (to może do pary drugiego w worki hihi:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kot w worku mówisz... lubię niespodzianki :-)

    Zapraszam też do siebie na CANDY
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2017/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  58. No nie wiem, dlaczego jeszcze mnie tu nie ma ;)
    Wszystkiego dobrego życzę i dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam już jedną Kicię, ale kotów nigdy nie za wiele :) Ustawiam się grzecznie w kolejce. Banerek tutaj: http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. wyrażam chęć udziału w zabawie :)

    https://pasjemarudy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy. :)

    I serdecznie zapraszam do zabawy u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  63. zapisuje się i staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  64. baner tutaj: http://ksiezycowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń