środa, 21 grudnia 2016

Wymianka kartkowa u Ulki

Witajcie! :)
Ulka  zorganizowała wymianę karteczkową, polegającą na wzajemnym złożeniu sobie życzeń świątecznych , przesyłając kartkę zrobioną przez siebie. Moją parą była Kasia z bloga Tam gdzie spadają Anioły
Tak się złożyło, że obie wysłałyśmy sobie kartkę wraz z drobnym upominkiem,mimo,że obie nie wiedziałyśmy od kogo dostaniemy.
Teraz będę się chwalić,jakie cudeńka do mnie dotarły ;) Wszystko wykorzystam podczas tworzenia kolejnych kartek, bowiem wkręciłam się na maksa. Chyba,nawet to Mikołaj zauważył, ale pewności nie mam ;) Wkrótce przekonam się o tym, zaglądając pod choinkę ;)
Kasiu, jeszcze raz bardzo dziękuję za te wspaniałości!  :)






A to moja kartka, którą przygotowałam dla Kasi.
Niestety nie zrobiłam zdjęcia drobiazgom,które dołączyłam do kartki,ale według zapewnień Kasi spodobały się i z pewnością je wykorzysta. 





I jeszcze dostałam od Ulki życzenia , naszej organizatorki zabawy karteczkowej.To było bardzo miłe zaskoczenie :)
Dziękuję kochana! 


Wyszło, że obie pamiętałyśmy o sobie, bo ja również 
posłałam do Ulki kartkę :)




Ciekawa jestem jak tam Wasze przygotowania do świąt?
Mam nadzieję, że znajdziecie jeszcze chwilę by tutaj wpaść, bo będą życzenia i jeszcze raz życzenia, dużo życzeń i kartek od blokujący koleżanek :)) i moje zguby, które jeszcze Wam nie pokazałam ;)
Cieplutko pozdrawiam, 
Irena :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo miła wymianka :) Śliczne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki :)Super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty wymiankowe :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę Irenko, że te drobiazgi Ci się spoobały :)
    Niech Ci umilają pracę nad ozwijaniem pasji, którą i ja zostałam zarażona:)
    I ja dziękuję za cudowności od Ciebie..jutro pokażę posta ze zdjęciem :)
    Uściski
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiu czaruje oczy :)
    Bardzo miła wymianka i fajna frajda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wymianka udała się i jesteście obie z Kasią zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany ale cudne kartki i przydasie :) Wcale się nie dziwię, że robienie kartek wciągnęło Cię na maksa, bo mam dokładnie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko, pięknie się z Kasią obdarowałyście. Takie wymianki są przemiłą niespodzianką.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne kartki,a prezent dostałaś cudny:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartki, pięknie Ci wychodzą :DDD. A przydasie będę jak w sam raz na następne :))).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ przepiękne karteczki :) fajnie, ze pomyślałyście o prezentach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna wymianka :-)
    Przepiękne prezenty !!!
    Wesołych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna "wymianka" - gratuluję.
    Radosnych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kartki i prezenty piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki ...
    Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń