wtorek, 13 grudnia 2016

Kartki przez okrągły rok - grudzień 2016

Witam serdecznie stałych, jak i zarówno nowych czytelników bloga.
Kochani,sprawiliście mi swoimi komentarzami pod poprzednią kartką wielką radość. Bardzo Wam za nie dziękuję.
Nie było mi teraz łatwo stworzyć kolejne kartki ze względu na chorobę, ale "chcieć to móc"  i tak powstały, może nie aż tak okazałe, ale cieszę się że udało mi się :)) mimo wszystko... :(
Kartki powstały między innymi w ramach zabawy u Ani.
Jako wyzwanie - wolność wyboru, podjęłam tematy jakie obowiązywały w pierwszym miesiącu zabawy,w styczniu,tzn.choinka, róża i jajko, jako kartka wielkanocna.

Jako pierwszy temat wybrałam różę.


Drugi temat to choinka.



Jajo wielkanocne to trzeci temat.
Przyznam się, że tutaj temat mi nie leżał, ze względu na okres przedświąteczny Bożego Narodzenia,ale już nic nie zmieniałam, mając na uwadze samopoczucie.
Oto ona.Wykorzystałam w niej kwiatki jakie dostałam od Madzi /Nitki Ariadny,które w przeciwieństwie do moich z wełny robione, były mniejsze.




I banerek dla Ani ;)


A taki banerek na grudzień przygotowała Ania.



Dodam,że zabawa będzie kontynuowana w przyszłym roku - banerek na pasku bocznym. 

Kuruję się dalej i w miarę możliwości ciągle do Was zaglądam. To chyba będzie najdłuższy spacer po blogach ;) 
Słowem, "nie ma tego, co by na dobre nie wyszło", ot pozytywne myślenie ;) Dam radę!  ;)

Serdecznie pozdrawiam, 

I :)

67 komentarzy:

  1. Zdrowiej kochana zdrowiej 💐
    Karki wyszły fajowe💐

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, ta z różą spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim to życze zdrówka, zdrowiej szybko bo Święta idą:-)
    Dziękuję za udział w zabawie i przygotowanie ślicznych kartek. Styczeń chyba cieszy się największą popularnością. Najbardziej spodobała mi się twoja kartka z choinką, lubię takie proste i czytelne kartki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta, święta i po świętach za kilka dni będziemy mówić..., ale choróbstwo rzeczywiście może sobie iść ... ;)
      Styczeń,chyba tak... nawet już to jajo mi się teraz podoba :D
      Lubisz,tak jak ja, ale czasami lubię..., dusza twórcza tak ma :D

      Usuń
  5. Jasne, że dasz radę! A karteczki zrobiłaś śliczne! Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę powrotu do zdrowia;)
    P.S. Ja też nie wykurowałam się do końca, ale... Szkoda mi czasu na kurację;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowód, że dam...są kartki ;)
      Dziękuję kochana i mam nadzieję, że kiedyś będzie lepiej ;)
      Zgadzam się z tobą, szkoda czasu, ale czasami nie da się inaczej...
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Prześliczne karteczki, bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka życzę;-

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki przygotowałaś! Cieszę się, że zabawa będzie trwała, bo robienie kartek zgodnie z wytycznymi coraz bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! :) I ja się cieszę, nawet mi już temat jaja nie przeszkadza w okresie przedświątecznym :D
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Zdrówka!
    Mimo choróbska powstały fajne karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :)
      Nie jestem zbytnio zadowolona, w każdej bym coś poprawiła, ale no dobra, mogą być ;)

      Usuń
  9. Dużo zdrowia ! A kartki przepiękne !
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :)
      Również gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  10. Prześliczne kartki, eleganckie, nieprzeładowane - urocze :)
    Dbaj o siebie i wraca do zdrowia. Ja wczoraj zaczęłam 4 tydz. chorowania. Antybiotyku nie dostałam i nie wiem, czy to była dobra decyzja, bo coś ten wirus nie odpuszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :)
      Oj długo się ciągnie ten wirus u ciebie...

      Usuń
  11. Piękne karteczki :-)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :-)
    Pozdrawiam ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Oj, szybkiego to ja sobie życzę... :))
      Również ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Piękne karteczki!
    Ja też się cieszę z kontynuacji zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :)
      Teraz jak znalazł, kartki gotowe :D
      I o to chodzi by połączyć przyjemne z pożytecznym ;)

      Usuń
  13. Cudowne karteczki :). Wracaj do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Realizacja tematu na piątkę z plusem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D
      Dzięki!Poczułam się jak w szkole :p ;)

      Usuń
  15. Bardzo fajne kartki...skromne, ale urocze :)
    Zdrówka życze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem za bardzo zadowolona, ale uwzględniając choróbstwo, zaliczam sobie na 6 z plusem :D ;) ;)
      Zresztą wiesz,Koziorożce tak mają... ;)
      Wzajemnie, zdrówka Aniu!

      Usuń
  16. Irenko, przede wszystkim życzę zdrówka. Kartki bardzo mi się podobają i na przekór zimie ta wielkanocna z jajem jest super.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję!
      Nawet i ja to jajo już zaakceptowałam ;)
      Jednak, jak zaczynałam to jakość dziwnie... choinka stoi, a ja jajo tworzę.Pomyślałam,że szkoda, że nie mogę zamienić, ale z drugiej strony na Wielkanoc jak znalazł będzie ;)

      Usuń
  17. Bardzo ładny papier tłoczony dostrzegłam na kartce z choinką! Różana ma piękne odcień różu :) Zabawa na pewno odrywa człowiek od przyziemnych spraw, przenosi w różne pory roku :) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki zrobiłaś przepiękne. Ta z choinką urzekła mnie swoją prostotą. Życzę Ci zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :)
      Tak,ta mi się podoba, ale bym coś zmieniła ;)

      Usuń
  19. Jajo! Ale czad :) Fajnie się je ogląda :)
    Superowe karteczki. Zdrówka Irenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że mnie rozumiesz :)
      Ja je nawet polubiłam :D
      Dzięki!

      Usuń
  20. Wspaniale sobie poradziłaś Irenko, karteczki są urocze! Podobno pozytywne myślenie czyni cuda ale jak człowiek chory to i myśleć trudno. Życzę Ci kochana szybkiego powrotu do zdrowia i ściskam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :)
      Masz rację, trudno o koncentrację, a co dopiero analizowanie...
      Cieszę się, że się udało i tyle :)
      Buziaki!

      Usuń
  21. Piękne karteczki . Dawno nie zaglądałam , ale jakoś uciekł mi Twój blog z listy . Poprawię się Kochana . Pozdrawiam i miłej pracy przedświątecznej życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marysiu :D
      Rzeczywiście dawno Cię nie było.
      Marysiu, ja nic nie działam w tym temacie... siła wyższa. Będę działać,a kiedy, to czas pokaże.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  22. To ja CI życzę dużo dużo zdrowia! A karteczki są super, ta z róża jaka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę Irenko, że bardzo polubiłaś karteczkowanie :))). Piękne kartki!!! Dużo zdrowia życzę :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne kartki, wszystkie bez wyjątku. Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie najbardziej urzekła choinka, to sztuka stworzyć coś prostego i eleganckiego :) Pozostałym tez niczego nie brakuje :) Zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne karteczki, a te kwiatuszki szydełkowe podbieram, bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Kwiatki czekały, aż się doczekały. Moje nadal czekają, bo pomysł mój, na ich wykorzystanie już nieaktualny ;)

      Usuń
  27. Bardzo ładne - choinkowa prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne karteczki :) Dziękuję za przemiłe komentarze na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejna porcja ślicznych karteczek! Ta z choinką wpadła mi w oko, jest świetna! Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne kartki, ja wybrałam październik.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z lekkim opóźnieniem odwiedzam wszystkie uczestniczki zabawy i nadziwić się nie mogę jakie piękności powstają :) Śliczne kartki :) Mój nr 1 to ta z jajem :) Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne karteczki. Oczywiście, ze dasz radę w przysxlym toku 😃

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne kartki :) Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kartki :-))) Zdrowia i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym 2017 roku :-)))

    OdpowiedzUsuń