środa, 23 listopada 2016

Wspólne kartkowanie z Anią

Witam Was serdecznie i dziękuję bardzo za miłe słowa pod ostatnim postem.
Ostatnio dołączyłam do zabawy,którą prowadzi Ania, a polega ona,na robieniu kartek przez okrągły rok.
Jako,że tworzenie kartek wciągnęło mnie na maksa, dołączyłam i ja do zabawy.
Co do wytycznych na miesiąc listopad, to określiły je trzy słowa: brokat, ptaszki i mapka.
Pierwsza powstała kartka świąteczna z brokatem,ale tutaj chyba winnam ją zrobić również wg. mapki o czym doczytałam później ;)



Drugą zrobiłam świąteczną z ptaszkiem.



Trzecia, to kartka okolicznościowa z brokatem.



I kolejna kartka świąteczna zrobiona wg. mapki.



A tutaj banerek na miesiąc listopad.


I kolaż dla Ani.



A teraz biegnę nakarmić żabę u Ani i na dłuższy spacerek po Waszych blogach
Oczywiście już dzisiaj zapraszam na kolejny grudniowy post wspólnego kartkowania :)

Serdecznie pozdrawiam

I :)




33 komentarze:

  1. Witaj serdecznie w zabawie, cieszę się , że do nas dołączyłaś i mam nadzieję że zostaniesz na dłużej.
    Kartki bardzo fajne, Lubię takie, które da się wsadzić do koperty. Ptaszek mi się chyba podoba najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Aniu, że dalej wspólnie kartkuję.Ptaszyna chyba nie tobie jednej wpadł w oko.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Świetne karteczki powstały. Tylko tak dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko.Co będzie dalej to zobaczymy ;) :D

      Usuń
  3. Bardzo ładne kartki, można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Ty to potrafisz...Buźka :*

      Usuń
  4. Piękne karteczki przygotowałaś na listopadowe wyzwanie - ta z ptaszorkiem jest rewelacyjna!
    A kartkowanie rzeczywiście wciąga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś ten ptaszorek ma,że tak przyciąga ;)
      Oj tak i to bardzo, że zapominasz o zegarze :p
      Dziękuję Iwonko :)

      Usuń
  5. Oj tam, oj tam wystarczy, że karteczki śliczne, do braku mapki Ania się chyba nie będzie przyczepiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, znając Anię, ale ostatecznie pokusiłam się o zrobienie jeszcze jednej - świątecznych karteczek nigdy dość ;)

      Usuń
    2. Też tak myślałam, znając Anię, ale ostatecznie pokusiłam się o zrobienie jeszcze jednej - świątecznych karteczek nigdy dość ;)

      Usuń
  6. Irenko, piękne te karteczki, najbardziej zachwycił mnie ptaszek w ciepłej czapie.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też ptaszek...? ;)
      Miło :) Znaczy się, dobrze kombinowałaś.Co ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu :) Cudowne to są twoje filcusie ;)

      Usuń
  8. Śliczne karteczki Irenko! Rozbawił mnie ten ptaszek, znakomity i niebanalny pomysł.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ptaszek wpadł Ci w oko? ;)
      Miło, znaczy się dopracowałam go bo piórami choinkę nakrył,a ona odświeżona śniegiem ma być, a nie piórami :P
      Ściskam :*

      Usuń
  9. Wspaniałe karteczki.
    A ten ptaszek chyba skradł moje serce, te jego nóżeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violka :) Ten pomysł wykorzystałam z innego pomysłu, jeszcze nie zrealizowanego- z innej dziedziny, tylko zdradzę.Jednakk czas to nie guma ;) i powoli realizujemy swoje plany ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Violka :) Ten pomysł wykorzystałam z innego pomysłu, jeszcze nie zrealizowanego- z innej dziedziny, tylko zdradzę.Jednakk czas to nie guma ;) i powoli realizujemy swoje plany ;)

      Usuń
  10. Z przyjemnością odwiedzam kolejną uczestniczkę zabawy :) Śliczne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki ,a ptaszorek pomysłowy i uroczy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. cuda cudeńka:)
    podziwiam kartkowanie Twoje:)

    OdpowiedzUsuń