wtorek, 1 listopada 2016

Poducha w angielskie róże dla Joli ;)

Witajcie ! :)
Dawno,bo aż dwa tygodnie,
 mnie tutaj nie było,zarówno jak i na Waszych blogach.
Mam co nadrabiać ;)

W pazdzierniku swoje urodziny obchodziła Jola
 to do niej poleciała 
poducha w angielskie róże,
oraz kartka z tęczowym parasolem.
Upominek ,juz dawno dotarł
i z tego co wiem ,bardzo przypadł do gustu.
Nawet podejrzewana jestem o super intuicję ;)

A oto upominek,który poleciał do Joli.






Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozostawione cudowne komentarze.
Teraz przygotowuję jeszcze kolejny post imieninowy
 i będę mogła już biec na Wasze blogi z odwiedzinami :)))

Serdecznie pozdrawiam

Irena :)



6 komentarzy:

  1. Śliczny prezent!
    Poducha bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną poduchę przygotowałaś dla Joli :) widziałam już u niej na blogu :) cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna poducha. Kartka także

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe upominki od serca.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń