wtorek, 1 listopada 2016

Moje imieninowe świętowanie :)

Podzielę się z Wami radością
 jaka spotkała mnie w tym roku z okazji moich imienin.

Była to skumulowana radość ,
bowiem przesyłki dotarły prawie w tym samym dniu.

Pierwsza przyleciała od 
 Agnieszki - kartka,kubek,świeca,mulinki i czekolada,która zniknęła ;)


 Violki - kartka,mydełka,przydasie,czekoladka 


i biżuteria autorstwa Violki


 Ani  - wie,że "kolekcjonuję" storczyki ;)


 Madzi - która,przysłała mi świetną kartkę,elfa,zakładkę i czekoladkę


 Madzi - przydasie i cudną kartkę


  Justyny - zakładkę z "moim" huskym



Ani S. - cudną kartkę z monogramem,
którego już nie muszę haftować ,ze swojego zestawu 
i kosmetyczkę autorstwa Ani,oraz szpulki do kolekcji.


Joli - komplet "Rajskie sonety",a w nim same cudeńka:papiery,bazy,scrabki,tekturki,perełki,kwiatki,słodkości...,
zresztą sami zobaczcie






Kochane ,jeszcze raz Wam wszystkim i każdej z osobna 
serdecznie diękuję za pamięć,za piękne i ciepłe życzenia :)))

Wszystkim zaglądającym ,dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
A teraz mogę już spokojnie przejść się długim spacerkiem po Waszych blogach.

Pozdrawiam serdecznie 
Irena

21 komentarzy:

  1. Irenko WSZYSTKIEGO Najlepszego :-) Piekne prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudne prezenty dostałaś :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie spędzać imieniny w taki sposób :) Prezenty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych cudowności, słonka i tylko dobrych dni!
    Piękne prezenty,to Ci Dziewczyny zrobiły niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na bogato, ale tak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty ...jest czym się radować :)
    Cieszę się, że i moje sprawiły radość, choć czekolady ja nie wysłałam ...no chyba że Panie na poczcie dołożyły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba czujesz się teraz nieźle dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty , tak to można świętować.
    A czekolady nie było w paczce? czy już zjedzona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło na to,że przemieściła się do prezentu od Madzi ;)

      Usuń
  9. Jeszcze mulinki były...;) Prezenty ogólnie wspaniałe i różnorodne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powędrowały do upominku od Madzi ;)Chyba ktoś mi namieszał... ;) Wybaczam wszędobylskiemu ;)

      Usuń
    2. Powędrowały do upominku od Madzi ;)Chyba ktoś mi namieszał... ;) Wybaczam wszędobylskiemu ;)

      Usuń
  10. Irenko, coś pięknego! Zwariować można:) A tą kosmetyczką od Ani S to ja jestem tak zachwycona, że bym Ci ją drapnęła jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty.
    Wszystkiego NAJ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prezenty Irenko, to były wspaniałe imieniny. Przesyłam imieninowe buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Imieniny na bogato :) Koleżanki Cię cudownie obdarowały!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, prezenty w hurtowych ilościach! I wszystkie przepiękne!
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ imponująca kolekcja upominków:) Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny wysyp znakomitych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, tak to można świętować :DDD. Cudowne prezenty :DDD.

    OdpowiedzUsuń