wtorek, 29 listopada 2016

Kartki świąteczne i okolicznościowe we fioletach.

Witajcie moi mili ! :)
Dzisiaj pokażę Wam kolejne kartki jakie zrobiłam na wyzwanie u Hubki.
Co do wytycznych, to obowiązywał kolor fioletowy i jego odcienie w co najmniej 50% oraz wersja trudniejsza - wielowarstwowa dla chętnych ;)
Warunki spełnione na 100% - wszystkie wielowarstwowe ;)
Pierwsza powstała okolicznościowa.







A tak było przed zmianą ;) Ciekawa jestem, która wersja Wam się bardziej podoba? ;)
W razie czego, jak poleci do jednej z Was,będę wiedziała, w której wersji wysłać ;)


Zrobiłam drugą, bo pierwsza w pierwotnej wersji wydawała mi się przeładowana.I w ten sposób powstały dwie okolicznościowe.




Trzecia kartka, to kartka świąteczna,również wielowarstwowa.




Muszę przyznać że bardzo miło mi się pracowało z tymi kolorami, mimo,że nie przepadam za tym kolorem w ubiorze (w nadmiarze), a uwielbiam natomiast połączenie fioletowo - żółte w ogrodzie.

A oto banerek jaki przygotowała Ewka Hubka


Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i zapewniam zaglądających tutaj, że dotrę do Was wszystkich :)
Jeszcze tylko jedno wyzwanie zrealizuję ;)

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na kolejny post. A o czym będzie? Dąbowiaczki wiedzą :))
Idę działać ;)

Uściski
I :)

13 komentarzy:

  1. Kochana wszystkie cudne- nie dam ray wybrać 💐
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baśniowe kartki :-) Szczególnie ten bukiet kwiatowy ...a fiolety to taka inna odmiana wizerunku zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są wszystkie Twoje karteczki, choć najbardziej podoba mi się ta z motylkiem i ta ostatnia:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki, ja uwielbiam fiolety i w naturze i u siebie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki :) Uwielbiam fiolety w świątecznych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Irenko, piękne kartki w fiolecie, najbardziej podoba mi się ta pierwsza.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki jak zaczarowane, piękne fioleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko, kartki przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje kartki zwykle są "przeładowane", lubię takie bogate kompozycje. Pierwsza propozycja jest prześliczna! Ale i tym pozostałym nic nie brakuje, zrobiłaś je Irenko z ogromnym wyczuciem dobrego smaku. Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewka, mnie aż kusi czasami, żeby dodać i to, i to... :)) Buźka!

      Usuń