środa, 30 listopada 2016

Dębowiaczki!- kartka świąteczna

Witam Was serdecznie :)
Cieszę się, że znów mogę Wam pokazać kolejną pracę zrobioną w ramach zabaw blogowych :)
Wracając do tematu, bardzo ładnie brzmiący i nieco tajemniczy,wręcz zaskakujący. Przykładem może być praca, którą przygotowałam. Zdecydowanie musiało być przyjemnie i pożyteczne. A, że do Świąt coraz bliżej i ja w potrzebach kartkowy jeszcze, więc powstała kolejna kartka.Myślę,że Danusia pracę zaliczy, mimo,że minimalistycznie użyłam również białego i czerwonego,dzięki czemu kartka zyskała na "urodzie" ;)
A oto moja kolejna kartka według wytycznych w odcieniach brązu z wykluczeniem ciemnego brązu (wyjątek szyszki) i obowiązkowo złota ;)









I jeszcze banerek jaki Danusia przygotowała ;)



Zarzuciła Was trochę zdjęciami, ale pokazałam każdy szczegół ;)
Bardzo się cieszę, że w tym miesiącu udało mi się wziąć udział w trzech zabawach, które pozwalają na swobodne podejście do tematu,a tym samym późniejsze wykorzystanie swojej pracy.
Teraz spokojnie idę na dalszy spacerek po Waszych blogach.
Wszystkim życzę kreatywnych chwil w tej przedświątecznej gonitwie, nie tylko przy "pierniczeniu"  :D Chociaż pierniki obowiązkowo muszą znaleźć się na stole. Przyznam się, że ja już od pewnego czasu próbuje,czy są jadalne :D
A tu dowód..

Podjadam :D

Podczas...  :D


Pozdrawiam serdecznie
I :)

25 komentarzy:

  1. Podjadaj podjadaj ...szkoda, że nie można się poczęstować ;)
    Kartka świetna...minimalizm ma swój urok ...masz wyczucie do robienia delikatnych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko, urocza ta dębowiaczkowa kartka, świetnie wygląda czerwony akcent, który nadaje jej charakteru.
    Smacznego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaliczy, albo i nie a karteczka powstała śliczna .
    (wydaje mi się,że zaliczy, bo to zabawa przecież, a karteczka sama nie powstała , tylko ty ją zrobiłaś)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, uwielbiam taką stonowaną kolorystykę :)
    Twoje pierniki wyglądają pysznie - powiedz o nich coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, uwielbiam taką stonowaną kolorystykę :)
    Twoje pierniki wyglądają pysznie - powiedz o nich coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka! kusisz tymi piernikami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna karteczka :) Pierniczki mniam, mniam... ja chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest wysublimowana, piękna. Jej urok to prostota i subtelny dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka, pięknie pokazana.
    Za piernikami na szczęście nie przepadam, ale i tak idę czegoś słodkiego poszukać.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna kartka, piękne kolory, a pierniki - oj zjadłabym takie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka, bardzo mi się podoba :)
    Ja teraz piję kawkę, a te słodkości bardzo by mi się dziś przydały:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka wyszła ślicznie, jest delikatna i bardzo klimatyczna. Zrobiłaś Irenko zdjęcia w pięknej scenerii! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jest prześliczna, taka delikatna.
    I też uwielbiam czytać przed kominkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sceneria w jakiej zrobiłaś zdjęcie karteczce jeszcze bardziej podkresla jej urok. Sliczna, delikatna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana karteczka jest śliczna,delikatna i z chęcią bym takową dostała.
    Oczywiście praca zaliczona na piąteczkę z ogromnym plusem .
    Dzięki za udział w zabawie i zapraszam już na nowy kolorek.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka :) zazdroszczę talentu w tworzeniu takich cudowności, może też się kiedyś nauczę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne detale, cała karteczka niesamowita. Zazdroszczę kominka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kartka,taka klimatyczna i te piękne zdjęcia.....cudnie to wyglada :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna kartka! I jak pięknie sfotografowana :) !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna kartka ... w brązach też może być wyjątkowa jak widać na załączonych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna karteczka, uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń