niedziela, 9 października 2016

Koszyk ze sznurka B & W

Długo sznurek leżał i czekał na swoją kolej,
 a to wszystko dlatego,
 że przez bardzo długi okres musiałam oszczędzać rękę...
Porwałam się, wiem...,wiem to dzisiaj...
No cóż, ale koszyk,
mój podręczny niezbędnik gotowy.
Cały czas projektuję również swój mobilny organizer,
 ale to sprawa bardzo złożona...
Tymczasem zobaczcie,
jaki będzie mi teraz służył w warunkach domowych ;)
Wersja B&W :)))


Tutaj podczas pracy  ;)


Miał być biały,ale nie miałam orjentacji ,
ile mi będzie potrzebne tego sznurka.
Zatem ,będzie kolejny...

Miłej i spokojnej niedzieli kochani...

I :)




35 komentarzy:

  1. Fajny koszyczek, super są te kontrastowe kolory.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda i niech Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violuś,już wiem ,że bardzo go otrzebowałam ;)

      Usuń
  3. Dwukolorowy wygląda świetnie! Przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszyk :)
    Muszę też spróbować szydełkowania sznurkiem, choć pewnie bolą paluszki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj,dasz radę.Troszkę bolą ;))Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Koszyk jest świetny!!! W ogóle to ruszyłaś z kopyta z robótkami :D Co chwilę coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :) Korzystam z chwili ... ;)

      Usuń
  6. Fajnie prezentuje się w dwóch kolorach!
    Uwielbiam wszelakie koszyczki,bardzo przydatna rzecz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Zgadzam się,ciągle ich brakuje ;)

      Usuń
  7. Świetny koszyczek! Prezentuje się wspaniale:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Praktyczny i bardzo estetyczny, czyli taki jaki lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda ten koszyczek, czekam na organizer.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ,jest zarys ,ale muszę go dopracować na swoje potrzeby ;)

      Usuń
  10. I wyszło super! Nie monotematycznie, ale modnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko,Twój również modny :D

      Usuń
  11. Super koszyczek. Dziękuję za udział w moim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam to zestawienie B&W. Korci mnie wydzierganie takiego koszyka, ale ciągle brak mi na to czasu, a Twoja propozycja bardzo kusząca:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykonałaś bardzo ładny koszyczek, na pewno dobrze będzie Ci służył:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super koszyk!!! Też mam taki w planach, ale czas nie z gumy :))).

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszyk jest ładny i skromny, ale ja właśnie lubię tą skośność w pracach. Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny wyszedł, klasyczna kolorystyka ;) Moje robótki wędrują w koszyku wiklinowym ;)

    OdpowiedzUsuń