piątek, 7 października 2016

Kartka "Tęczowy parasol"

Dzisiaj przychodzę do Was z kartką.
Wiem, miało być imieninowo i energetycznie,
ale musi poczekać,
bo muszę najpierw pokazać kartkę na wyzwanie u Hubki, a robioną z myślą o....
Temat :"Deszczowa & akcesoria"
A oto ona :)










Zastanawiałam się jak ugryźć temat,
aż wpadłam na pomysł umieszczenia osoby pod tęczowym parasolem w obrazie.
Pomógł mi chyba w tym, zaczęty haft,
do którego wrócę jeszcze,
a także pomysł na gulit,który chodzi za mną już od pewnego czasu ;)
Nie mam dużych zasobów w domu, bowiem zaczęłam dopiero robić kartki, ale mam nadzieję , że nie wyszło najgorzej ;)
Wiem jedno, że wciągnęło mnie strasznie ;)
Kartka wraz z....., leci w świat do duszyczki o anielskim sercu...

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony ślad.
Pozdrawiam serdecznie
I:)




15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na kartkę . A grafika w tle to Twoje dzieło?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Obrazuje obecną u mnie pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykła, bardzo klimatyczna karteczka.
    Pozdrawiam ciepło i życzę miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co widzę to przydasi do tworzenia kartek to u Ciebie jest niezłe zaplecze :) Mimo deszczu zrobiłaś tak aby kartka zachowana była w ciepłych barwach i to na pewno czyni ją wyjątkową :) I kotek wystaje zza ramy okna ;) Tak jak wszystkie kocury nie ma zamiaru zmoczyć futerka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu ,cieszę się,że dostrzegłaś to ,co miałam na myśli,ciepło z niej bijące mimo deszczu ;)

      Usuń
  5. Fajna klimatyczna kartka.Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta tęcza, robi całą robotę ;)
    Fajnie to wymyśliłaś a mistrzowsko wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki wciagaja, to fakt! Ta wyszła Ci taa jesienna, deszczowa, zupełnie adekwatna do aury za oknem!

    OdpowiedzUsuń