poniedziałek, 10 października 2016

Imieninowy kapelusik & kartka z kotem za winklem

Witajcie Kochani :)
Dzisiaj pokażę Wam to ,
co miałam juz pkazać we wcześniejszym  poście.

Ostatnio ,jedna z naszych koleżanek miała swoje święto.
Uwielbia wprost czerwony kolor i nie mogło być inaczej tym razem.
Problemem było tylko,co sprawi jej radość? 
Ale wielki brat patrzy i czyta :P ;)
Korzystając z tego wyczarował coś dla prawdziwej damy ;)
Wiem ,że obdarowana zadowolona ,a to mnie cieszy najbardziej :)
Zobaczcie sami,co przygotowałam dla Justynki :)












Kapelusik uszyłam z filcu i przyznam,że ciężko mi się go szyło,
sztywny był,nie układał się tak ,jak chciałam,ale dałam radę ;)
Nie chcąc przesładzać,dodałam czerwoną szarfę.
Czerwony kolor ma to do siebie ,że potrafi rozgrzać serce,
a więc do dzieła...,bo czas ucieka.

Kolorowych snów! 

I :)

49 komentarzy:

  1. Wspaniały upominek, kapelusik wyszedł świetnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i jeszcze fajniejszy kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka i kapelusik bardzo fajny:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! A kapelusik - sam miód!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności i na pewno obdarowanej zrobiłaś przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno rozgrzałaś ! moje już :) piękny prezent :) pozdrawiam i uśmiechu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już się pojawił, ale o tym wkrótce :)

      Usuń
  7. Piękna kartka i rewelacyjny kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, a kapelusik jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś,szkoda tylko, że nie miałam innego filcu ;)

      Usuń
  10. Śliczności zrobiłaś! To było do przewidzenia, że obdarowana będzie przeszczęśliwa.
    Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Piękna kartka, a ten kapelusik rozgrzeje serce każdej damy.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, to właściwości koloru ;) Pozdrawiam równie ciepło :)

      Usuń
  12. Piękna karteczka! Kot za rogiem jest obłędny. Swietny pomysł. Nic dziwnego, że obdarowana była ucieszona, do tego ten kapelusik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widzę, że już czytałaś ;)

      Usuń
  13. Kapelutek " Francja-elegancja" :**.
    Twoja metryczka nie działa?- w sensie u Hubki była pewnie na stary blog- na tum nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie link jest dobry.Do Hubki napiszę jeszcze raz ;)

      Usuń
  14. Piękna kartka, a kapelusik rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny upominek i pięknie kolorystycznie skomponowany! Sama kiedyś dostałam w prezencie tego typu kapelusik i wiem, że nie dość, że bardzo praktyczny igielnik z niego, to jeszcze jaka ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Mówisz,że praktyczny to koniecznie muszę sobie zrobić ;)

      Usuń
  16. Bardzo ładny prezent przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak czerwony rozgrzewa :) Piękny prezent przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny czerwony kolor dodaje elegancji,piekna kartka no i oczywiście kapelusik rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Przepiękny kapelusik i kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje ci one...:) Ten kapelusz na żywo jeszcze piękniejszy. A czy ktoś zauważył kota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością tak, za winklem,jak to określiłaś.Wczoraj próbowałam mojego tak uchwycić aparatem..., nie poddaje się ;)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. :) Mogłam o pióra się pokusić... Już mam,poleci taki do solenizantki... ;)

      Usuń
  22. Wspaniały zestawik z piękną i ulubioną czerwienią Justynki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze dla niej uwzględniam czerwień ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Zawsze dla niej uwzględniam czerwień ;)

      Usuń
  23. Super kapelusik. Na igły w sam raz 😀 I jeszcze karteczka do tego 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. To się nazywa czytać ze zrozumieniem hihi. Świetna kartka i kapelusik także ;)

    OdpowiedzUsuń