wtorek, 13 września 2016

Zawieszka - myszka

Witam serdecznie stałych i nowych czytelników bloga.
Dziękuję Wam bardzo, za odwiedziny i miłe komentarze.

Zgodnie z zapowiedzią miałam Wam zaprezentować pracę wykonaną haftem krzyżykowym i to realizuję.
Mały hafcik, ale powiem Wam, 
że czasochłonny.
Myślałam, że szybko mi pójdzie, ale niestety.
Wykończenie go koralikami również zabrało mi trochę czasu.
Przystępując do projektu myślałam, że będzie to seria kartek albo zawieszek.
Postawiłam jednak, jak sami widzicie już na zawieszki
i to w formie poduszeczek,
 a nie płaskie.
Spytacie dlaczego? 
Ponieważ można je wykorzystać również jako igielnik 
i mogą być miłym dodatkiem do nie zobowiązujących życzeń ;)




Dane techniczne:
kanwa rustico Zweigart, 
mulina DMC,
koraliki,
ozdobny sznurek,
wypełnienie - kulka silikonowa, 
szycie ręczne.

Bardzo przyjemnie się robiło,
jak było widać już efekt końcowy.
Lubię robić rzeczy użytkowe
i wiem,że powstaną kolejne takie zawieszki.

U mnie piękna słoneczna pogoda
zatem korzystam jeszcze z tego
i jak czas pozwoli robię wypady w plener albo haftuję ( nie tylko)
w ogrodzie.

Pozdrawiam
i zapraszam

I :)

41 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i piekne wykonanie :) Niecierpliwie czekam na kolejne :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się robi i będzie więcej, bo wzorów mi przybyło, ale o tym później ;)

      Usuń
  2. Piękna poduszeczka, Ja też robię zawieszki na choinkę, ewentualnie jako prezent, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojej wersji. Czekam ;) Na prezenty też przewidziano ;)

      Usuń
  3. Super pomysl i zawieszka jest przesliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysl, super zawieszka, myszka przeurocza, musze js tez koniecznie zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violka! O kartkach też myślałam, jak pisałam, ale będą inne, już też są bazy... ;)Myszkę koniecznie zrób, taka słodka ;)

      Usuń
  5. Podoba mi się twöj pomysł, wykonanie röwnież. Śliczna zawieszka.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawieszka, myszka jest urocza:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zawieszka! Wspaniały pomysł na mały prezent:) świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to wygląda! Haft jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy końcu robótki, też zaczęło mi się podobać ;)

      Usuń
  9. Piękna zawieszka !!!
    Mnie bardzo cieszy piękne, gorace, wrześniowe lato. Oby trwało, jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I mnie cieszy bardzo.Oby jak najdłużej, zgadzam się :)

      Usuń
  10. Słodka mysia :) Ładne wykończenie robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł Irenko ! U mnie raczej powstaną kartki, bo znając swój zapał do szycia to powstały by w przyszłym roku :)
    Czekam na kolejne zawieszki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee,chyba aż tak długo nie. Też borykam się z zaległościami...,ale już prawie na prostej ;)

      Usuń
  12. Fajna zawieszka i ciekawe wykończenie krawędzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nieprawdaż ;) Ma coś w sobie ;)Chyba to połączenie kolorystyczne ;)

      Usuń
    2. Nieprawdaż ;) Ma coś w sobie ;)Chyba to połączenie kolorystyczne ;)

      Usuń
  14. Mysia wygląda słodko, szkoda by było szpilki w nią wbijać :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna zawieszka, mysia jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna myszunia, chyba już przygotowuje się do Świąt?
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń