wtorek, 20 września 2016

Zawieszka - misiu

Dzisiaj pokażę Wam drugą zawieszkę. 
Tym razem wybrałam sobie misia do wyhaftowania.
Bardzo przyjemnie pracuje się mi nad nimi. 
Oto i ona,
w towarzystwie pierwszej.






Uchwyciłam jeszcze taką pajęczynkę
w miejscu gdzie zwykle robię zdjęcia.



Na tamborek wskoczyła kolejna.
Jakie to zwierzątko?


Troszkę Was dzisiaj obsypałam zdjęciami,
a to wszystko chyba z radości :))
o której napiszę Wam wkrótce ;)

A tutaj przedstawiam Wam jeszcze mojego
kochanego przyjaciela huskiego,
Lupuska <3


Na dziś to wszystko.
Biorę przykład z suni i mówię Wam:
Dobranoc :)

31 komentarzy:

  1. Super zawieszka, zwłaszcza jej wykończenie koralikami. Nowy hafcik to będzie pingwinek, chyba trafiłam. Pajęczynka świetna a sunia boska, takie pieski to ja lubię.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne!! Świetny post, pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Tą radością mnie zaintrygowałaś strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zawieszki, a piesek piękny:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się takie zawieszki. Przepiękne otoczenie. Zrobiło się już tak bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te zawieszki! Pięknie wykończone:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zawieszki. A nowy wzór to chyba pingwinek :)
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zawieszka,wspaniałe zdjęcia, a powód radości chyba znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te Twoje zawieszki, pięknie wyglądają z tym koralikowym wykończeniem :DDD. Fantastycznego masz przyjaciela, kocham zwierzęta, sama co prawda mam teraz koty, ale wcześniej też mieliśmy psa :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zawieszka i koraliki - super! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna zawieszka. Wciągnęły Cię i wyszywasz kolejną - wygląda trochę jak pingwinek, ale nie wiem. W sumie widzę też człowieka z profilu, z dość długim nosem ;)
    Zdjęcia, jak zawsze, genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zawieszka, a jeszcze piękniejszy Lupusek:)
    Tulaski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawieszki wdzięczne, motyw zabawny, radość Twoja mi się udziela, bo miło czytać, że kogoś szczęście spotkało! Zwłaszcza przy tak licznych narzekaniach na jesień :)))
    Pieski kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podoba mi się ten Twój pomysł z zawieszkami, a realizacja jest po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zawieszki !!!! Dawno mnie nie było i widzę piękne zmiany u Ciebie. Piesek przepiękny , miłego weekendu !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna zawieszka - misio jest super ! I pies cudowny !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze zawieszki :) Będą ozdobami choinkowymi?

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zawieszki! Mnie też ten nowy haft kojarzy się z pingwinkiem :)
    Ślicznego masz pieska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne są te wzorki, przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawieszki są cudne,a pieska podrap za uchem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna zawieszka :) Prosty i bardzo uroczy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te wzorki!
    I piękne zawieszki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zawieszki!!! Serdecznie pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie drobiazgi, zawieszka śliczna, a sunia cudowna, wygłaskaj i wyprzytulaj ode mnie :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do twarzy tej zawieszcze i temu misiu z igielkami, czyżby docelowo miały trafić na choinkę?
    Piesek przepiękny! Marzy mi się taki, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń