środa, 7 września 2016

Kartka - wyzwanie #5 u Hubki

Witam serdecznie zarówno stałych 
jak i nowych czytelników :)

Obiecałam,że nie będziecie długo czekać na kolejny wpis, a zatem przedstawiam Wam karteczkę,którą wykonałam na wyzwanie u Hubki. 
Warunek był taki,aby była na scrapku klatka,
ptaszek i sznurek. 



Na swoje potrzeby ( ograniczony czas)
wprowadziłam zmiany we wzorze.
Dzięki temu klatka jest delikatniejsza.
Kolorystyka własna.
Mulina DMC
Kanwa DMC 20ct 
Kartka wyszyta i zrobiona w plenerze.
Bez kwiatków niestety, ponieważ zostały w domu :p
  
A teraz coś dla tych o silnych nerwach ;)
Po raz drugi odwiedził mnie taki oto pająk.
Może to ten sam, bo poprzedniemu wskazałam obszar poza kocem.
Jak sie okazało później ugryzł mnie i to dwukrotnie.
Bardzo podobny do osy, wielkość około 5cm.
Brrr.....



Mawiają, szczęśliwy dom, gdzie pająki są ;)

Mała zapowiedź tego co będzie, a będzie haft :)

Dziękuję Wam Wszystkim Kochani za komentarze, które zostawiacie, aż chce się działać :)

Pozdrawiam serdecznie 

I :)

61 komentarzy:

  1. Haft z klatką i ptaszkiem śliczny. Rzeczywiście bardzo delikatny:) Pięknie go wykonałaś.
    A pająk? Ja osobiście lubię i zawsze usuwam z domu tak, by nie zrobić krzywdy. A tu piękny okaz tygrzyka paskowanego:)))





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to tygrzyk paskowany.Sprawdziłam po ugryzieniu ;)

      Usuń
  2. Ładnie ozdobiłaś hafcik. Listki się świetnie wpasowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczesze Basiu, to też mi się spodobało ;)

      Usuń
  3. Urocza kartka :) Śliczny delikatny haft. A pająk...przerażający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był przerażający przy pierwszym spotkaniu, mimo, że szczególnie nie bałam się pająków tych spotykanych dotąd ;)

      Usuń
  4. Karteczka śliczna, a pająk nawet ładny, choć ja za nimi nie przepadam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka , a ten pająk mi się nie podoba :( brr !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Aguś, mówisz, że ich nie lubisz ;)

      Usuń
  6. Świetnie wpasowałaś tu kocurka i kolor bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz myślę, że mogłam go pod kątem,przy klatce,chyba to poprawię ;)

      Usuń
  7. Sliczna kartka :-) a ten pajak.... to w moim przypadku bylby zawal na 100% .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) W takich sytuacjach, lepiej nie robić komuś żartów ;)

      Usuń
  8. Ładna kartka !!!
    Pająk przerażający, w dodatku jadowity. Mma nadzieję, że skończyło się dobrze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pająk nie jest jadowidy .Sprawdzałam po pogryzieniu. Można jedynie być uczulonym.Wrażenie to on zrobił tylko przy pierwszym spotkaniu,bo za drugim moje stopy spoczywały już na kocu, co nic nie uszko uwadze :p

      Usuń
    2. :) Pająk nie jest jadowidy .Sprawdzałam po pogryzieniu. Można jedynie być uczulonym.Wrażenie to on zrobił tylko przy pierwszym spotkaniu,bo za drugim moje stopy spoczywały już na kocu, co nic nie uszko uwadze :p

      Usuń
  9. Super kartka! a pająki grrr.... pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pracka! Krzyżyki maja tyle uroku..... Taki pajur jest na działce mojego taty:-d Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że wpadły Tobie one ostatnio w oko i się zachwycasz krzyżykami.Zapamiętałam... :D Buźka!Pajur fajny całkiem, czyż nie! ;)

      Usuń
    2. Wiem,że wpadły Tobie one ostatnio w oko i się zachwycasz krzyżykami.Zapamiętałam... :D Buźka!Pajur fajny całkiem, czyż nie! ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładny wzorek, a kocurek jaki słodki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Justynko, jest bardzo ładny i zrobię go jeszcze nie jeden raz, mimo,że nie lubię dwukrotnie robić tego samego.Wcześniej rozrysuje go sobie... ;)

      Usuń
    2. Dokładnie Justynko, jest bardzo ładny i zrobię go jeszcze nie jeden raz, mimo,że nie lubię dwukrotnie robić tego samego.Wcześniej rozrysuje go sobie... ;)

      Usuń
  12. Jak zobaczyłam pająka to nie mogę myśleć już o kartce :)
    W sumie ma bardzo ciekawe kolory, ale ja się bardzo ich boję i nigdy się nie przyglądam. Jak piszesz, że jeszcze ugryzł to już w ogóle! Mam za słabe nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to tylko ma ekranie i całkiem podobny do pszczółki "Mai"

      Usuń
    2. Ale to tylko ma ekranie i całkiem podobny do pszczółki "Mai"

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nieprawdaż? :)On jest jeszcze słodszy w oryginalnym wzorze ;)

      Usuń
    2. Nieprawdaż? :)On jest jeszcze słodszy w oryginalnym wzorze ;)

      Usuń
  14. Podoba mi się kolorystyka tej karteczki :) Zielone odcienie to jest to co lubię w haftach i w przyrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza karteczka!
    A pająk.... Brrrr!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny hafcik, ten kotek chyba się czai na tego skowronka ;)
    Pająk może i ładny, ale jak tu docenić jego wygląd skoro dziad gryzie. Mam nadzieję, że miejsca ugryzienia masz pod kontrolą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka jest bardzo fajna, a hafcik delikatny. I bardzo podobają mi się filcowe listki.
    Jeśli chodzi o pająki, to jestem totalnie na nie, a ostatnio próbują u mnie się też zagnieżdżać. Nie lubię.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie boję się pająków, ale to nie było miłe spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka śliczna, pajączek niekoniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kartka. Pająk bardzo ciekawy lubię je oglądać ale z odległości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nawet ładny :p ale przestraszył mnie, mimo,że nie boję się specjalnie im podobnym.Nie mówimy o olbrzymich pająkach ;)

      Usuń
    2. On nawet ładny :p ale przestraszył mnie, mimo,że nie boję się specjalnie im podobnym.Nie mówimy o olbrzymich pająkach ;)

      Usuń
  21. Śliczny hafcik ... zazdroszczę (pozytywnie) umiejętności i cierpliwości malowania krzyżykami :)
    Pająki lubię byle nie ,,gryzły,,.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu!Wiem, że lubisz, szczególnie swojego olbrzyma czarnego,tego na szydełku robionego;)

      Usuń
    2. Dziękuję Danusiu!Wiem, że lubisz, szczególnie swojego olbrzyma czarnego,tego na szydełku robionego;)

      Usuń
  22. Cudna kartka, a ten pająk okropny, aż mi ciarki po plecach przeszły :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale gość hihi. Mowisz, że dom szczęśliwy gdzie pająki mieszkają? A ja je u siebie z zacięciem do odkurzacza wciagam, a tu taka dobra wróżba hihi.

    OdpowiedzUsuń