piątek, 30 września 2016

Kartka w drapieżne cętki

Dzisiaj pokażę Wam szybciutko kartkę jaką zrobiłam na wyzwanie u Danusi " cykliczne kolorki".
Pomysł miałam zupełnie inny, ale zwyczajnie zabrakło czasu.
Nie zdradzę Wam co to miało być,bo będę to robić,
a zatem pokażę jeszcze przed zimą ;)
A teraz moja kartka, jeszcze ciepła ;)
Pokazuję Wam i biegnę zgłosić ją na wyzwanie ;)









Dziękuję Wam kochani za odwiedziny,za liczne komentarze pod zawieszką i zapraszam na kolejny post wkrótce :)
Przypominam, że choć nazwa ta sama bloga,to zmienił się jego adres i jeśli nadal chcesz być na bieżąco, co u mnie nowego, to proszę sprawdź u siebie,czy link masz właściwy.

Pozdrawiam serdecznie,
Iventi :)

34 komentarze:

  1. Piękna karteczka,cieszę sie ,że zdążyłaś z nią do Stefana,on wiecznie nie najedzony i czeka na nowe kąski .
    A cętki bardzo mu przypadły do gustu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam, że to ja będę ostatnia u Danutki ;) Piękna kartka, pełna profeska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pomysłowa jest Twoja karteczka! Z takim pazurkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na cętkowaną kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa i efektowna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drapieżnie, kusząco, kobieco - akurat dla faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna karteczka :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ oryginalna kartka! Ja bardzo lubię cętki więc jestem jeszcze bardziej zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka, bardzo zmysłowa...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa kartka, perfekcyjne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna karteczka ☺pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i zagadka rozwiązana dlaczego nie było Cię na mojej liście czytelniczej...
    Karteczka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka piękna, fantastyczny pomysł :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna kartka :-) Czarne kolory, po prostu bomba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa karteczka:) Drapieżna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka! Wszystkie zachwycacie mnie tymi cętkami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie poradziłaś sobie z tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie sobie poradziłaś;) karteczka fantastyczna, bo inna niż wszystkie;)Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za miłe odwiedziny u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł na kartkę, bardzo mi się podoba.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i witam wśród obserwatorów. Ja również z przyjemnością przyłączę się do Twoich. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę poprawić bo chyba mam stary link i nie wyświetlają mi sie Twoje posty:(

    kartka świetna, takiej jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niewiem jaki miałaś pomysł,ale kartka jest rewelacyjna i bardzo oryginalna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna kobieca kartka. My kobiety potrzebujemy takich drapieżnych drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kartka i rzeczywiście, z pazurem.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna , i taka trochę nietypowa. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super karteczka, pomysł na cętkowaną karteczkę genialny :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cęteczki w tej karteczce stały się idealnym rozwiązaniem .Gratuluję pomysłu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się połączenie materiałów, a szczególnie koronka ;)

    OdpowiedzUsuń