piątek, 2 września 2016

Candy urodzinowe - wyniki

Witajcie kochani :)
Nadszedł czas na ogłoszenie, kto otrzyma kota w worku, czyli zaprezentowaną już wcześniej, z uwagi na udział w konkursie, poduszkę. 
Zanim zdradzę kto to jest tym szczęściarzem,
chciałam Wam wszystkim bardzo podziękować za liczny udział w zabawie, za kredyt zaufania po perypetiach z blogiem, a przede wszystkim za to, że jesteście i zaglądacie tutaj.
Wiem,że dobrze zrobiłam reaktywując bloga,
ale przecież nie mogło być inaczej <3

Nie przedłużam i informuję, że poducha leci do

Serdeczne gratuluję Violu! 


Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią 
drobiazg niespodziankę
otrzyma Agnieszka jako ta która pierwsza dołączyła do grona obserwatorów, jeszcze przed pojawieniem się pierwszego postu. 

Przesyłki wyślę po weekendzie w poniedziałek. 



Mała zapowiedź tego co będzie ;)
Wpadł mi do głowy pewien pomysł szyciowy, ale muszę go odłożyć i do rąk wziąć tamborek.
Będzie haft :)

Serdecznie pozdrawiam 
życząc miłego i słonecznego weekendu! 

I :)


27 komentarzy:

  1. Gratuluję Violi oraz Agnieszce :) Piękny ten kot w worku :-D
    Ze swojej strony dziękuję za zabawę oraz cieszę się że wróciłaś do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,kontynuję z nowym adresem,pod tą samą nazwą <3 No przecież nie mogło być inaczej;) A Candy? Szkoda mi trochę, że nie ma tutaj wszystkich moich prac, wygranych konkursów, nagród, Waszych komentarzy dodających skrzydeł, ale są one w moim sercu i to mi wystarczy <3

      Usuń
    2. Aniu,kontynuję z nowym adresem,pod tą samą nazwą <3 No przecież nie mogło być inaczej;) A Candy? Szkoda mi trochę, że nie ma tutaj wszystkich moich prac, wygranych konkursów, nagród, Waszych komentarzy dodających skrzydeł, ale są one w moim sercu i to mi wystarczy <3

      Usuń
  2. Śliczna poduszka:) Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla zwyciężczyni :) Będzie miło w jesienne wieczory przytulić się do takiej podusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zabawę, Irenko. Violuś, grstulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem przeszczęśliwa, poducha cudowna, podziwiałam ją na Fb, idealnie bedzie pasować do wystroju pokoju :). Irenko bardzo z calego serca dziekuje przesyłam buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że szczęście uśmiechnęło się do Ciebie i sprawiło taką radość :)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę,że szczęście uśmiechnęło się do Ciebie i sprawiło taką radość :)

      Usuń
  6. Gratulację dla Violi i Agnieszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Violi i Agnieszki :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Violi i ciesze się na niespodziankę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie się cieszę, że poducha trafia do Violi!!!
    Dziękuję za zabawę i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Violi i Agnieszki, a Tobie dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Dziewczyn!
    Dobrze, że jesteś Irenko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten kot :) już bez worka:))
    Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  15. zmiany zmiany zauważyłam tak długo mnie nie było że nawet nie wiedziałam że miałaś perypetie z blogiem - gratuluję wygranej koleżance a dla ciebie uściski ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Violi i Agnieszki, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny na pewno będą bardzo szczęśliwe. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczne gratulacje !!!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki fajny kot :-) Violi gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę i dreszczyk emocji przy czytaniu tego posta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje zwyciężczyni a Tobie dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę :DDD.

    OdpowiedzUsuń