środa, 31 sierpnia 2016

Patchwork - poducha modern

Prawie przegapiłabym konkurs  Hello Sunshine 
Czasu mało miałam od wczoraj wieczora,ale udało mi się coś przygotować.
Co prawda jestem w trakcie realizacji pewnego projektu,
ale nie zdążyłabym go skończyć dzisiaj
i stąd pomysł na nowy projekt - poduszkę.
Wersji było kilka,ostatecznie wyszła taka ,trochę modern ;)
i taką kategorię wybieram : MODERN QUILTS
Biegnę zgłosić swoją pracę - trochę nieśmiało,
bo prace koleżanek są naprawdę na wysokim poziomie,
ale dlaczego nie,warunki spełniłam 
i każdy kiedyś zaczynał ;)







I banerek oczywiście


Dziękuję wszystkim zaglądajacym,stałym obserwatorom,
 i przypominam ,że jutro upływa termin dołączena do Candy.
Kto jeszcze ma ochotę na "kota w worku",który już nie jest "kotem w worku",
ale o tym już wkrótce ;)

Pozdrawiam i obiecuję,że już tak długo nie będziecie czekać na kolejny post,
bo wkacje już się skończyły ;) :)


I :)





19 komentarzy:

  1. Ale piękna podusia, powodzenia w wyzwanih :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poducha, wesoła i energetyczna, a jeszcze jak pięknie odszyta, super :DDD. Powodzenia w wyzwaniu :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra :*, kurcze bloger mi nie wyświetla powiadomień Twoich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dołączyłaś? ;)Prawdopodobnie masz mój poprzedni adres ;)

      Usuń
    2. A dołączyłaś? ;)Prawdopodobnie masz mój poprzedni adres ;)

      Usuń
  4. Wspaniała poducha i jest doskonale uszyta:-) Powodzenia w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna poducha ! Wspaniale wykończona !
    Powodzenia w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności...jak już Ci pisałam..."pierwsze koty za płoty" :) Poraziłaś sobie świetnie! Trzymam kciuki za Twoja podusię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna podusia! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poducha piękna i uszyta z wielką starannością. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna podusia, życzę powodzenia w konkursie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duma powinna Cię rozpierać, bo poduszka wygląda wspaniale. Wszystko idealnie uszyte, aż miło popatrzeć. Do tego te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna poducha i jakie energetyczne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna !!! Świetnie dobrane kolory.
    Dziękuję za zgłoszenie i życzę powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w wyzwaniu! Bardzo ładna podusia, więc szanse są duże.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super poducha i jak najbardziej w temacie - trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że tak! Kto nie ryzykuje, nie piję szampana!

    OdpowiedzUsuń