środa, 10 sierpnia 2016

CANDY "III" & WDiC "Kwitnący krzew tamaryszku" W.Majer-Pietraszak

Witam Was wszystkich moi mili,
zarówno stałych ,jak i nowych czytelników bloga,
z przyczyn technicznych w nowym miejscu...
Blog jest kontynuacją wcześniejszego bloga pod tą samą nazwą,
którego założyłam dokładnie w Dniu Dziecka - 1 czerwca 2013r.
Zmienił się tylko adres bloga ,
z iventi.blogspot.com na iventiatelier.blogspot.com

Pierwszy mój post poświęcam kontynuacji zabawy,
rozpoczętej pod poprzednim adresem.
W związku z tym proszę,
 o ponowne wyrażenie chęci wzięcia udziału w Candy,
z okazji 3 roku blogowania.
Zasady są chyba wszystkim znane i nie bedę przytaczać ;)
Dodam tylko,że nie wymagam dołączenia do grona obserwatorów,
aczkolwiek będzie mi bardzo miło ,
jak pozostaniecie ze mną na dłużej ;)

Najważniejsze! :))
Nagrodą w zabawie,tradycyjnie już,
 jest przysłowiowy 
"Kot w worku"

Odważnych,zapraszam do zabawy :)

Banerek do pobrania 
i umieszczenia go wraz z linkiem do tego posta ,
w pasku bocznym na swoim blogu ;)
Zapisy do 1 wrezśnia 2016r.

Wszystkich zainteresowanych przepraszam,za zaistniałą sytuację.

Pragnę również sprawić niespodziankę pierwszej osobie,
która dołączyła do grona obserwatorów,
już w trakcie tworzenia tego bloga,
jeszcze przed pojawieniem się pierwszego postu.
Agnieszko , bo o Tobie mowa ,
jest mi niezmiernie miło :))
Proszę o kontakt i cierpliwość.
Niespodziankę przygotuję wraz z ogłoszeniem ,
do kogo poleci "kot w worku"

Dzisiaj środa,czyli "Wspólne dzierganie i czytanie".
Kontynuuję zabawę :)
Dzisiaj zdjęcie bez robótki,ponieważ projekt tajny ;)
Czytam "Kwitnący krzew tamaryszku"Wanda Majer-Pietraszak.



Miłego weekendu dla Was!
Mój taki właśnie będzie,
niezależnie od pogody,
 już to wiem :))

56 komentarzy:

  1. Zgłosiłam się wcześniej, więc i teraz pozostaję w zabawie. Życzę dalszych twórczych lat:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Twój blog dalej istnieje, bo lubiłam tu zaglądać.
    Miło jest z samego rana dowiedzieć się, że zostało się wyróżnionym :) dziękuję !
    Milego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!Oczywiście dołączę do zabawy bo mam wielką ochotę na tego kota ;)
    Agnieszce gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnej rocznicy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. tamaryszek pięknie kwitnie - mieliśmy kiedyś w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji rocznicy! już się bałam, bo wchodząc na poprzedni wyskakiwało że usunięty, a szkoda bo lubiłam zaglądać, więc teraz przerzucam się na nowy adres:) ustawiam się grzecznie w kolejce, tak jak zgłosiłam się i wczesniej:) cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj z powrotem :)
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i powracam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :-)
    Banerek jeszcze ze starego bloga mam u siebie na blogu. Czy coś trzeba jeszcze poprawić? Z przyjemnością biorę udziaL w zabawie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Reniu :)
      Dobrze jak wrzucisz nowy, z nowym linkiem do tego posta ;)
      Dołączając do obserwownych jesteś na bieżąco informowana o nowych wpisach ;)
      Stary link nie będzie już Cię prowadził do tego bloga.
      Cieszę się,że dołączyłaś do zabawy.Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Witam. Chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że jesteś! Zgłaszam się ponownie i bardzo wielu takich rocznic Ci życzę:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że jesteś :)
    Oczywiście ustawiam się po "kota" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy!! I ja bardzo chętnie się przyłączę do zabawy. Zapraszam też na candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy ;) I odwagi, żeby wszystko zaczynać od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja staję w kolejce :)
    ps. mnie swego czasu na szczęście udało się bloga uratować tylko musiałam adres zmienić, szkoda, że Twoja praca poszła w kosmos...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że jesteś.
    Gratuluje kolejnej rocznicy i chętnie ustawiam się w kolejce po niespodziankę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dobrze, że jesteś :*, banerek wisi u mnie, zmienię tylko przekierowanie :* buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się z Twojego powrotu :)
    Ponownie zgłaszam się do zabawy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że wróciłaś. Gratuluję 3 lat- piękny staż. Ja również z przyjemnością ustawiam się w kolejce po kota w worku. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A już myślałam, że na dobre likwidujesz blog. Ty to jesteś baaardzo tajemnicza... Oczywiście, że teraz też staję w kolejce.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! Jeszcze raz gratulacje z okazji 3 lat blogowania - wielu inspiracji i czasu na ich realizację! Chętnie wezmę udział w Twoim candy - banerek już przekierowany na blogu cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam przysłowiowe koty w workach. Zgłaszam się i zapraszam do mnie http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Irenko bardzo się cieszę, że wróciłaś do blogowania, oczywiście na tego kota w worku się piszę, banerek poprawie póżnym wieczorkiem. Ksiązka zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że zostaję w grze i zabieram banerek wraz z nowym adresem :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia na nowym miejscu, dziękuję za wiadomość!
    Oczywiście potwierdzam chęć udziału w twojej zabawie!
    Jakoś inaczej zapisuje się teraz na listę obserwatorów. U mnie istniejesz, a tutaj nie widzę mojego zdjęcia, jest tylko wiadomość,że obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam i widziałam banerek, więc zostawiłam nowy adres.
      Dziękuję!Myślę, że i na nowym będzie mi równie wspaniale, jak na poprzednim.
      Odnośnie obserwatorów, wczoraj miałam tę samą sytuację u Kasi, ale powtórzyłam i udało się dołączyć widocznie ;)
      Fajnie, że jesteś :)

      Usuń
    2. Czytałam dzisiaj,że inne osoby mają ten sam problem.Oby chwilowy ;)

      Usuń
    3. Czytałam dzisiaj,że inne osoby mają ten sam problem.Oby chwilowy ;)

      Usuń
  25. Uległam - dopisuję się do zabawy :)
    Oby na nowym miejscu ominęły Cię wszystkie przykre niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ponownie dopisuję się do zabawy.Banerek poprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ponownie zapisuję się d zabawy - banerek już poprawiony.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. No to wbijam, zaraz wklejam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam i jestem :) Zaraz na nowo podlinkuję baner :) Wspaniale, że kontynuujesz blogowanie! Nie mogło być inaczej przecież :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że jestem obserwatorem Twojego blogu, ale mnie nie widać... Czy leży to w Twojej mocy, by zmienić taki stan rzeczy...?

      Usuń
  30. Fajnie, że jesteś, byłam zapisana, więc ponawiam swój udział:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kot w worku intrygujący i choć obiecałam sobie nie brać udziału w żadnym candy, to muszę spróbować, także ustawiam się w kolejkę, o ile oczywiście jest ona również dla osób odwiedzających Cię tylko przy okazji WDiC.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj ponownie :) Dobrze, że blog będzie nadal trwał!
    Do zabawy oczywiście się dołączam. Banerek już poprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja chętnie wezmę udział :D
    Banerek już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję potrójnej rocznicy i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dołączam do zabawy. Adres w banerku już poprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dołączam do zabawy , lecę umieścić banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Banerek na blogu już wisi, więc zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję urodzin i życzę wielu kolejnych bezproblemowych lat w blogosferze.
    Z przyjemnością pomarzę o Twoim urodzinowym prezencie. Obserwatorem zostanę, a informację o zabawie wstawię na blogu.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję 3 latek. Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje! Bawie sie tez :)
    Pozdrawiam
    http://cornelka2.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię niespodzianki więc nie może mnie tutaj zabraknąć :).

    Niestety od ponad miesiąca nie mogę dodawać się do obserwatorów na blogach ...

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam i koty i nagrody dlatego biorę udział w Twoim candy.
    Banerek tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Z wielką chęcią dołączam do zabawy :) Uwielbiam niespodzianki więc próbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy i zyczę dużej satysfakcji z blogowania w kolejnych latach:)
    Dołączam do kolejki po kota w worku:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję kolejnej rocznicy, lubię koty nawet te w worku wiec zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje z okazji 3 urodzinek:) Sama kilka dni temu również trzy latka obchodziłam;)Chętnie zapisuję się do zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Przez to nowe miejsce prawie bym przegapiła.
    Ale cieszę, że odnalazłam blog :)
    Gratuluję wspaniałej rocznicy !!!
    Oczywiście ustawiam się w kolejce i jestem pełna nadziei ...
    Banerek tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie się pobawię , intryguje mnie ten kot w worku :) zabieram banerek i zostawiam wakacyjne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  49. Szkoda tych trzech lat, blogowania, wszystkich wpisów, osiągnięć...Ale nie ma tego złego...Jest nowy, Ty się nie poddajesz i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń