środa, 6 stycznia 2016

Wspólne dzierganie &czytanie -"Dziewczyna z pociągu "P.Hawkins & Czapka i szal na drutach

Pokażę Wam dzisiaj komplet,
jaki zrobiłam na drutach ściegiem ryżowym.

Szal jest szeroki i na jednym z końców zrobiłam dziurkę na guzik,
tak by w mniej mroźne dni można było go założyć jako luźny komin.

Czapkę wykończyłam futrzanym pomponem.

Zobaczcie sami,jak prezentuje się całość.




Czytelniczo - "Dziewczyna z pociągu"Paula Hawkins.
Książka,którą bardzo dobrze się czyta,przerzucając kartki coraz szybciej.




Teraz wracam ponownie do mojej sówki na tamborku.
Święta się skończyły, jest czas by oddać się temu co kochamy robić w czasie wolnym i pokazać Wam jeszcze kartki jakie dotarły do mnie przed świętami, ale o tym w następnym poście ;)

Pozdrawiam,
I :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz