piątek, 8 stycznia 2016

Kartki świąteczne & Candy :)

Świętowaliśmy już Trzech Króli 
i czas bym pokazała Wam jeszcze obiecane kartki,jakie dostałam
wraz z pięknymi życzeniami,przydasiami i słodkościami.
Niestety słodkości jakoś dziwnie zniknęły,jakieś skrzaty czy... ;)
Urocze choineczki od Violi były ozdobą stołu i swym światłem
umilały nam wieczorne biesiadowanie :)
Książkę od Madzi o hafcie hardanger i len z muliną od Ani ,
wykorzystam podczas pracy.
Jolka dziękuję za  słodki,taki jak lubię dodatek do kawy.
Kartki,w które włożono tyle serca, powędrują do specjalnego kufra.
Dziękuję Wam kochane za pamięć i za życzenia :) :) :) :)









Wszystkie cztery  ;)

  
I Mikołaj od Ani :)))


Książkę od Madzi pokażę i wspomnę przy hafcie... ;)


***

Candy... ;)
Zapraszam Was do wspólnej zabawy :)






Bezpośrednie linki do blogów znajdują się na pasku bocznym.

***

U mnie pięknie ,mroźno i biało było do wczoraj.
Dzisiaj rano pruszył jeszcze śnieg ,a pod wieczór już deszcz.
Pies mój życzy sobie, aby zima trwała jak najdłużej,
natomiast ja czekam na wiosnę,na słońce i ciepło :)
A Wy kochani?
Lubię zimę,ale właśnie taką ,krótką i białą,
nie koniecznie ,aż tak mroźną ;)




Miłego weekendu!

I :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz