środa, 25 listopada 2015

Poduszka podróżna - rogal

Obiecałam Wam ,ze następnym razem będą kotki ;)
Ciekawe ilu z Was pomyślało o kotku,jako o zabawce?
Tymczasem są kotki, ale jako wzór na poduszce.

Wymyśliłam sobie taki wzór poduszki,
poduszki podróżnej
 - tzw.rogal .

Uszyłam go z bawełny z jednej strony
 i milutkiego minky z drugiej.
Wypełniłam wkładem silikonowym,antyalergicznym,
tzw.kulką silikonową.
Projekt własny ; )






Tak mi się spodobał ten rogal, 
tak otula szyję,
cieplutko,
i rewelacyjny komfort podczas podróży, 
że muszę sobie uszyć.
Poduszka profilowana mi go nie zastąpi,
bo ona sprawdza się tyko podczas snu. 
Czyli co,muszę poszukać sobie odpowiedniego materiału 
i do dzieła ; )

Z pewnością ciekawi jesteście, co teraz będę tworzyć ?
Zainteresowane osoby zapraszam na fanpage.

Tutaj link ;)


Buziaki i do rychłego kolejnego wpisu

I :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz