wtorek, 17 listopada 2015

Poduszka "chmurka" - niby ta sama ,a jednak inna ;)

Witajcie kochani! :)

Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny 
i za tak miłe słowa pozostawione pod kominami,
czapkami smerficznymi i chustkami sensorycznymi.

Jak zauważyliście ostatnio więcej czasu spędzam z maszyną,
aniżeli z tamborkiem, czy krosnem.
Przyznaję,że tęskniłam,
kiedy będę mogła trochę dłużej posiedzieć przy niej... ;)
W tej tęsknocie powstawały głównie hafty,
które niebawem wykorzystam.
Zanim to nastąpi,
pokażę Wam kolejne moje rzeczy,
które uszyłam po kominach i czapkach smerfetkach,
słowem,zapowiedziane nowości ;)

Wymyśliłam sobie,że teraz uszyję poduszki tzw. "chmurki".
Poduszki według mojego projektu,
z pewnością są bardzo podobne do tych ,które już być może widywaliście.
Rożni je jednak pewien element.
W swoim projekcie postanowiłam wyprofilować dół poduszki,
 dla większego komfortu.

Sami zobaczcie,jak to zrobiłam ;)







Poduszki uszyłam z bawełny 100% i minky,
materiału bardzo miłego w dotyku,taki milusiński,tulaśny ;)
Wypełniłam je kulką silikonową.
Wymiar: długość 55cm.,szerokość 30cm

W głowie pojawił sie kolejny pomysł ;)
Wykorzystam szkic chmurki,tutaj dodam,tam ujmę i powstanie ...
No właśnie,co to będzie?

Za oknem zimno,pochmurnie i deszczowo...,
ale ja Was pozdrawiam cieplutko ;)

I :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz