wtorek, 24 listopada 2015

Poduszka kreatywna - kolorujemy, malujemy :)

Dzisiaj pokażę Wam,co wczoraj uszyłam.

Poduszkę kreatywną, 
którą można pomalować farbami do tkanin,
albo pokolorować  spieralnymi mazakami.
I to wszystko z jednej, i drugiej strony.
W ten sposób poduszka za każdym razem jest inna,
a niby ta sama.

Będzie ona wspaniałym prezentem pod choinkę...

Właśnie wpadłam na pomysł, 
by tę drugą uszyć trochę inaczej,
ale o tym w jednym z kolejnych postów.


Tutaj zdjęcia robione wczoraj wieczorem,
musiałam koleżankom się pochwalić :p




Zapowiedź niby już była,ale trochę w czasie odległym. 
Zapewne jesteście ciekawi,co teraz wymyślę, 
co Wam pokażę w kolejnym poście. 
Zdradzę tylko,że będą koty :p
i to już.... :) 

Dziękuję Wam za to ,ze jesteście, 
zaglądacie, komentujecie :)

U mnie słońce pięknie świeci,które posyłam i Wam :)

Do szybkiego spisana 
I :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz