sobota, 28 listopada 2015

Poduszka B &W

Witam serdecznie kolejne osoby, które dołączyły 
do grona obserwatorów :)

Wam moi mili dziękuję  bardzo za tak miłe komentarze 
pod ostatnimi postami.

Pytaliście,gdzie kupuję materiały? 
Już odpowiadam - stacjonarnie.

Jeśli chodzi o materiały hafciarskie,
to zamawiam najczęściej przez internet. 

Poduszkę, którą uszyłam,to tradycyjna poduszka.
W zasadzie to samą poszewkę na wkład poduszkowy.
Jak widać na zdjęciu,wszyłam kryty zamek.
I tutaj przekonałam się, że muszę kupić sobie specjalną stopkę do wszywania takich zamków.
Mam nadzieję, że to ułatwi mi zadanie.







Na rogal dla siebie jeszcze nic nie wymyśliłam.

Ciekawi jesteście co teraz ?
Sama nie wiem co pierwsze..., o sówce nie wspomnę,
a i o świątecznych ozdobach też trzeba już pomyśleć ;)

Czy to one pojawią się w kolejnym poście?
O tym przekonacie się już wkrótce; )

Dobranoc ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz