czwartek, 12 listopada 2015

Czapka smerfetka & komin

Pokazywałam Wam ostatnio nowości, 
jakie powstały w mojej pracowni.
Tak mnie wciągnęło ich szycie,
 że powstały kolejne.
Każdy komplet składający się 
z czapki smerfetki i komina
jest w innym zestawie kolorystycznym.
Uszyty został z dobrej jakości materiałów
 - minky i dresówki,
oraz z dzianiny bawełnianej.





Powstała również dla niemowlaka
chusteczka sensoryczna.
Uszyłam ją z milusińskiej minky
oraz dzianiny bawełnianej
i kolorowych tasiemek.
Mam pomysł na całkiem nowy krój,
ale o tym w jednym z następnych postów.
Wielkość 30x30cm.

Powtórzyłam zestaw granatowo - szary, 
ale tym razem z dresówką w oczka. 
Poprzednia wersja była z przesłodkimi misiaczkami. 


I kolejny komplet z dodatkiem fuksji.


A tutaj kolejna zapowiedź.
Wymyśliłam coś nowego ;)


Serdecznie pozdrawiam 

I :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz