czwartek, 22 października 2015

Sowa RTO - Winter (Zima)

Witajcie :)

Dzisiaj pokażę Wam moją sówkę firmy RTO,
która jako pierwsza wskoczyła na tamborek.
Jest nią sówka w czerwonej czapce - zimowa.

Serię zakupiłam jakiś czas temu,
ale dopiero teraz doczekała się realizacji.

Wyszywa się je bardzo przyjemnie, 
mimo,że w tym wzorze jest wiele backtischy.

W zestawie była kanwa 14ct,
 którą zamieniłam na len.
Zdecydowałam się na biały len Belfast 32 ct.
Mulina to moja ulubiona DMC.

Tak prezentuje się zimowa sówka na lnie,
tuż przed postawieniem ostatnich xxxx :)






Jak wykorzystałam haft pokażę wkrótce...  ;)

Witam serdecznie kolejne osoby, które dołączyły do grona obserwatorów,
a Wam moi mili dziękuję bardzo za gratulacje pod wcześniejszymi postami, 
w których jak nic zwyczajnie się chwaliłam. :p
ale uczyniłam to z przyjemnością,
bo były to upominki wygrane podczas zabaw,
które to Wy organizowaliście
oraz pokazałam,
 co było niespodzianką w moim Candy :)

Serdecznie Was pozdrawiam 
i zapraszam na kolejny post o....,
ale o tym niebawem 

I :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz