środa, 23 września 2015

Kuferek dla Joli i od Joli - wymianka wakacyjna

Ewa - Hubka na swoim blogu zorganizowała zabawę - wymianka wakacyjna.
Czas realizacji był długi,więc zapisałam się i ja.
Moją parą została Jola,z czego bardzo sie ucieszyłam,
ale pomyślałam sobie,ja takich pięknych kartek nie umiem robić,
a musiałam bo takie też były między innymi wytyczne.
Długo dumałam,czym tu scraperce sprawić radość
i przypomniało mi isę ,że owego czau,
na szczególne okazje zrobiłam swój papier czerpany.
I tu kamień z serca ;)

Przygotowałam też dla Joli walizeczkę podrożną
z umieszczonym na zewnątrz haftem krzyżykowym na lnie.


Wewnątrz zrobiłam kieszonkę z monogramem.
O! Tutaj widać troszeczkę kartkę.


Wewnątrz butelki ukryłam morskie perły,
z myślą wykorzystania ich w scrapkach.
Butelka była również schowana w woreczku z monogramem.


Do woreczka z haftem ptaszyny włożyłam
rozmówki farancuskie i karty,takie 2 w 1 ;)


Słodkości ;)

Do kieszonki włożyłam serduszko i kartkę,
której niestety nie mam zdjęcia,
bo część zdjęć miałam na tablecie,
który niestety na wczasach skompał się w górskim deszczu :(



Były jeszcze przydasie,typu wstążeczki,tiule,guziczki..
Cieszę się,że moja walizka spodobała się Joli
i mogłam sprawić jej radość.
Jak sama przyznaje,aż piszczała z radości ;)


A teraz bedę się chwalić co ja dostałam,a jest czym ;)

Taką piękna walizkę dostałam,wypelnioną po brzegi.
Była też skrzynia skarbów i to nie byle jakich.
Przyznaję,że ze wzruszeniem ją ogladałam,
delikatnie odkrywając jej zawartość.
To była pełna radość z tego co mam,
ale przede wszystkim z czasu poświęconego
 i serca włożonego w wykonanie takich śliczności.
Zresztą sami oglądajcie i podziwiajcie ;)














Dwa moje cenne skarby,do kolekcji :))





Jolu,jeszcze raz bardzo dziękuję :)
Przyznaję i ja ,że to była udana wymianka :)

Nie rozpisuję się już,bo jestem bardzo zmęczona.
Za mną nie przespana noc.
  
Dobranoc Kochani :)

P.s.
W kolejnym poście chwalić się będę koejną niespdzianką,
która czekała na mnie po powrocie z wakacji ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz