czwartek, 13 sierpnia 2015

Zboże inspiruje...woreczki na zboże

Miło mi znów Was powitać,
ale tyle się dzieje,
tyle emocji :))

Zapewnie wiecie,że jestem wielbicielką wszelakich monogramów
 i że, przyczyniłam sie do pewnego wyzwania,w zasadzie dwóch.
Dzisiaj będzie mowa o pierwszym,
o woreczkach na zboże,że na zboże,to pomysł Ani.
Pomysł bardzo mi się spodobał mimo,
że to nie ja pójdę poświęcić woreczki z nasionami 
w święto Matki Boskiej Siewnej,
które przypada 8 września.
Zrobi to pewien rolnik...,
ale z przyjemnością je wyhaftowałąm wspólnie z Anią.



I tak powstały u mnie cztery: 

P - O - K -J

P- jak pszenica



O - jak owies


K - jak kukurydza


J - jak jęczmień









Woreczki haftowałam na lnie Belfast 32ct,
muliną DMC 
Brzegi woreczków wykończyłam bawełnianą koronką
Wzór pochodzi z tej strony 


Woreczki zgłaszam na wyzwanie tematyczne
"W kłosie zboża" organizowanego przez Kwiat Dolnośląski 




Kochani ,dziękując Wam cieplutko pozdrawiam,
zmykając do łóżeczka ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz