czwartek, 6 sierpnia 2015

Wygrana u Poplątanej

Witajcie moi mili.
Dzisiaj króciutko,bo wyzwanie mnie goni,
do którego to się ponoć przyczyniłam,
 i ktoś dzięki temu chwycił wiatr w żagle,cieszy mnie to ogromnie  ;)
Ale o tym następnym razem ;)
Pochwalę się przesyłką jaka dotarła do mnie dzisiaj od 
Poplątanej,która to pięknie wyhaftowała "Świąteczną wioskę" 
Mam nadzieje,że kiedyś do niej zasiądę.
Zajrzyjcie i zobaczcie sami jaka bajeczna jest ta wioska
 i jakie piękne są pozostałe prace Natali.


 Paczuszka była pachnąca :)

Nati jeszcze raz złożyła gratulacje,
z życzeniami i pozdrowieniam :)


I takimi słodkościami mnie jeszcze obdarowała,jako niespodzianka ;)


Natalko,jeszcze raz bardzo dziękuję :)

W kolejnym poście o shopingu hafciarskim :D
na który juz dziś Was serdecznie zapraszam.
Muszę tylko zdjęcia zrobić i być może zdążę co nieco przetestować ;)

Z upalnymi pozdrowieniam 
I :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz