środa, 22 lipca 2015

Wspólne dzierganie i czytanie - "Nauczycielka Muzyki" Janice Y.K.Lee & przepiśnik

Kolejna lipcowa muffinka z makami już wyhaftowana.
Wykorzystać miałam je wszystkie 
dopiero po wyhaftowaniu na przepiśniki,na kartki.
Powstał jednak pomysł,
by zrobić to teraz 
i zaprezentować swoją ostatnią pracę jeszcze na Hafciarskim Wtorku,
na którym to miała zostać wyłoniona osoba,
która w najciekawszy sposób przedstawi swoją (nie koniecznie ostatnią)
hafciarską pracę. 
Nie byłam pewna czy to mi się uda,
bo miałam mało czasu w tym dniu,dzień z tych "cięższych"
Wrzuciłam więc swoją wcześniejszą pracę "Oset"Veronique Enginger.
W trakcie pracy nad nowym projektem przypomniało mi się 
o moich woreczkach haftowanych z monogramem.
Zaprezentowałam na sotkaniu i je,dalej kombinując nad przepiśnikiem ;)
W trakcie robiłam zdjęcia...może kursik,w zamyśle mi towarzyszył.
Powicinałam,posklejałam,pobiegałam za przydasiami i w końcu jest,
ale napis...?
Pokopałam w przydasiach i znalazł się.
Szybko zdjęcia ... i gotowe!
  
Nieskromnie powiem,że podoba mi sie,jak na pierwszy raz :p






A tutaj,
dla przypomnienia,
moje wcześniej pokazywane prace,które zaprezentowałam na spotkaniu.



I tak było wczoraj...
a dzisiaj dowiedziałam się,
że nagroda ufundowana przez Coricamo
 w postaci bonu do realizacji w sklepie Coricamo
wędruje właśnie do mnie.
Cieszę się bardzo i dziękuję :)
Gratuluję również Dziewczynom,
które również pięknie zaprezentowały swoje prace.
Aniu, a Tobie za organizację wspólnych spotkań dziękuję raz jeszcze :)

***

Swoją bibliotekę wzbogaciłam o "Nauczycielkę muzyki" J.Y.K. Lee.
Jest to debiut autorki,który szybko stał się bestsellerem
 przetłumaczonym na  24  jęzki.
Ksążka opowiada o miłości,zdradzie i nie zainteresowałabym się nią,
gdyby tylko te dwa wątki były w niej poruszone...
Jest to też powieść osadzona w Hongkongu w czasie II wojny światowej,
przedstawiająca trudne wybory jakim jesteśmy poddawani...
Słowem książka do łatwych nie należy.



Dziękuję,że jesteście
i pozdrawiam serdecznie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz