środa, 1 lipca 2015

Wspólne dzierganie i czytanie - "Paryż mój słodki"Amy Thomas

Środa,to dzień na wspólne czytanie,bo we wtorek jest wspólne haftowanie,
we czwartki wspólne robótkowanie... ;)

Dzisiaj przedstawię Wam książkę,ktorą ostatnio kupiłam,
ale nie zaczęłam jej jeszcze czytać,
bo to książka,którą włożę do walizki...


Pokazuję ją,
szczególnie tym wszystkim,którzy wybierają się do Francji,
 ale nie koniecznie tylko tym.
Być może po przeczytaniu właśnie tej książki,
niektorzy z Was będą mieli takie marzenie.
Cytuję:
"Paryż,mój słodki"oprowadzi Was p cukierniach i kawiarniach
stolicy Francji.Kto zna miasto,będzie miał radość z powrotu do miejsc,
które autorka ukazuje od ich słodkiej strony.Kto nie zna,tego napewno 
zachęcą rowerowe eskapady kulinarnymi szlakami Amy.
Smacznego słodkiego!
Justyna Kosmala,
współwłaścicielka francuskiej piekarni Charlotte.Chleb i wino

Więcej napiszę po przeczytaniu,czyli po wakacjach ;)

Robótkowo - ostatnio pracuję z tamborkiem.
Z uwagi ,że jest to projekt tajny,nie mogę zdradzić.
Pracę zaprezentuję wkrotce :)



Wreszcie uśmiechnęło się do nas lato :))

Wracam do tajnego projektu,do mufinek i ...
Tutaj,lista się wydłużyła,
ale o tym i o hafciarskich zakupach,o których wspominałam 
w kolejnym poście ;)

Pozdrawiam słonecznie,
I :)

16 komentarzy:

  1. Ksiazke trzymalam kilka dni temu w rekach z mysla: moze kupie? Ale w koncu odlozylam. Czekam na Twoja opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie upalne lato jest niestety koszmarem :( A najpiękniejszym wspomnieniem z Paryża jest dla mnie Opera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ?Okładka słodka , ciekawa jestem Twojej opinii. Ale zawsze warto przeczytać:) Miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ukochana Francja i ukochane motywy z wieżą Eifel - ciekawa jestem ci ty za tajny projekt będziesz robić - Irenko nominowałam cię do LBA - zapraszam po odbiór wyróżnienia - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zaciekawiłaś mnie tym twoim tajnym projektem. Książką zaciekawiłaś mnie, zawsze marzyłam pojechać do Francji, może się kiedyś wybiorę. Kto wie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nam nie pozostało jak tylko czekać na relację z książki i oczywiście na gotowy hafcik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych wakacji Irenko :) Ciekawe co to za tajny projekt ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie makaroniki na okładce... Miłego czytania i udanych robótek, oczywiście.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych wakacji, jestem bardzo ciekawa twoich wrażeń, bo mam wielkie marzenie za rok odwiedzić Paryż i Londyn. Zapraszam do zapisania się na "Wędrującą książkę". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta książka :) Czekam aż będziesz mogła pokazać swój haft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paryż to moje marzenie, choć mam świadomość, że rozdźwięk między rzeczywistością wymarzoną a prawdziwą może okazać się bardzo dużżży:)) Jestem ciekawa Twojej opinii o książce, bo wygląda niesamowicie apetycznie:))) Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe co to za tajemniczy haft, czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamiast czytać, wolałabym tych słodkości spróbować. Podobają mi się twoje nożyczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzę o Paryżu i na dodatek jestem słodyczowym żarłokiem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj kto nie marzy o Paryżu. Miłej lekturki, i ciekawa jestem co tam nowego haftujesz:)

    OdpowiedzUsuń