środa, 15 lipca 2015

Wspólne dzierganie i czytanie - "Stracić głowę" & "Sowy(RTO) przyfrunęły na Żółte Wzgórze" :)

Sowiate przyfrunęły i są już u mnie od pewnego czasu,
ale nie zdążyłam Wam ich jeszcze pokazać.

Pierwsza,która najbardziej skradła moje serducho,to

Leaf fall (RTO) - Listopad




Winter Walk (RTO) - Zima




Christmas Tree Necklace(RTO) - Dołącz do mnie




Sweet - Tooth - Łakomczuszek



Magic Palette- Magiczna paleta



Kartkę z bombkami też już sobie kupiłam ;)


Kanwa rustico 16ct i dwie 16ct -biała i ecru


Ostatnio uzupełniałam swoje zapasy hafciarskie,
głównie muliny do kolejnych projektów,które już Wam pokazywałam.
Tutaj dokupione,oczywiście wpadł jeden projekt,ale bardziej stonowany ;)



 Tutaj brakujące do Salu muffinkowego


A tutaj brakujące muliny do "Strachów...","Makowego dworku"
i "Tęczowej róży",która powoli już rośnie.



Wszystkie,łącznie z dokupionymi, już przewinięte i prezentują sie tak
 - każdy w osobnym pudełku ;)



Dziekuję również Ani S <3 za namiar na kolejne nożyczki do kolekcji :)



A na tamborku lipcowa muffinka


Czytelniczo - kontynuacja "Stracić głowę"



Witam serdecznie kolejne osoby,
które będą zaglądać do mojej pracowni na "Żółtym Wzgórzu" :)
a Wam Kochani, za gratulacje złożone pod ostatnim postem,
również serdecznie dziękuję :))




Życzę Wam moi mili dużo słońca
i byle do piątku! ;))

Dziękuję,że jesteście <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz