wtorek, 7 lipca 2015

Pod słońcem Toskani

Witajcie moi mili :)

Dzisiaj pokażę Wam tajny projekt ,o którym wcześniej wspominałam.








Aida 18ct.
Mulina DMC
projekt z "Twórczych Inspiracji"1/2013(dot.winogrona)
ramka z przodu i plecki to własna kombinacja ;)
wypełnienie-kulka silikonowa

Jest to moja praca na lipcowe wyzwanie u Hanulka

 "Pod słońcem Toskani"


Uff,udało się...trochę powalczyłam z blogiem ;)
mogły dziwne rzeczy się dziać ;)
Mam nadzieję,że już będzie wszystko dobrze :)

Dzisiaj zaszyje się z tamborkiem i "Strachami" w chaszczach :D
Zapraszam oczywiście chętnych do wspólnego haftowania tutaj


Pozdrawiam słonecznie,

I :)



23 komentarze:

  1. Śliczny i bardzo udany tajnik :)
    Udanego zaszywania się...ie daj się tylko komarom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna poducha, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczne maleństwo. Bardzo starannie wykończyłaś pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie to samo skojarzenie i nawet winogrona urosły nam podobne :)
    Śliczna podusia.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna poduszeczka :)
    Widziałam, że walczyłaś, bo mi się dziwne rzeczy w czytniku pokazywały :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i trafiony hafcik i piekne wykonanie. Prezentacja pracy rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna poduszeczka:) I bardzo fajna interpretacja tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszka z winogronem wygląda bardzo fajnie :).

    Ja swój hafcik też wykorzystam na poduszeczkę na igły :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna poduszeczka, zachwyciła mnie twoja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne winogrona i śliczna poduszeczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo urocza poduszeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne winogronka na podusi zagościły, igielniczek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszka przyciągnęła moją uwagę, ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna praca , wspaniale wymyśliłaś ramkę i " plecki " . Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta nazwa przywodzi mi na myśl film 'Ukryte pragnienia' z nastoletnią wtedy Liv Tyler, którego akcja dzieje się w Toskanii właśnie. Świetny film, doskonały na wakacyjny wieczór. Twoja poducha świetnie wkomponowała by się w tamtą scenografię. Śliczna, klimatyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny motyw wybrałaś i śliczne go wykonałaś:)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczny hafcik, a wykonanie pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tej poduszce! Genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna podusia - tym bardziej że Toscana to moje ja tak samo jak i jeszcze inna kraina świata - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń