sobota, 27 czerwca 2015

Sal muffinkowy - truskawka & truskawka w czekoladzie

Ostatnio dołączyłam do SALu,który zorganizowała Sylwia.

Dziewczyny zaczęły wyszywać w styczniu,ja dołączyłam trzy dni temu
i mam co nadrabiać ;)

Cieszę się,że moge już Wam zaprezentować muffinkę czerwcową :)



Przy okazji pochwalę się nowymi nożyczkami,nie ostatnimi ;)




Tutaj,jeszcze przed dodaniem french knots, kończyłam wieczorową porą...


Tutaj już gotowe,tymczasowo w ramce ;)


***

Haft zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne KTM 


***
Truskawki maczane w czekoladzie:
kilka kostek gorzkiej czekolady,
 troszkę bitej śmietany,
odrobinę oleju migdałowego
i truskawki.

Rozpuszczamy czekoladę z bitą smietaną.
Dodajemy na końcu olej migdałowy.
Truskawki obtaczamy w lekko ostudzonej polewie
i układamy na woskowanym papierze,
 następnie wkładamy do lodówki na kilkanaście minut.
Przepis z książki "Dieta South Beach"Arthura Agatstona


seetwedding.pl









inspirki.pl


***
Ciekawostka! :)
Dzisiaj obchodzimy 
I Krajowe Święto Truskawki - Buczek 2015

Słodko dzisiaj było i truskawkowo :)

Pozdrawiam,
I :)

17 komentarzy:

  1. Cudny hafcik!!! Nożyczek nigdy za wiele...ja ciągle gdzieś je gubię ;) Pyszności zaserwowałaś.....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas już po sezonie truskawkowym, a szkoda. Twoje dzisiejsze " okazy" wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik piękny :) bardzo mi się podobają obrazki z owocami bądź z warzywami :) truskawki maczane w czekoladzie wyglądają bardzo smakowicie...chyba skusze sie je zrobić :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik bardzo przyjemny, a truskawki uwielbiam i sezon na nie zawsze dla mnie za krótki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik piękny, a i nożyczki tylko pozazdrościć :)
    A takie smakołyki to chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny hafcik i wspaniałe nożyczki :) Też zbieram takie ozdobne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik, nożyczki też zachwycają swoją urodą aż żal używać, nic tylko podziwiać ;)
    Truskaweczki smakowicie wyglądają :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozkoszne te muffinki są, że też nie wpadłam żeby umoczyć truskawki na cieście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafcik śliczny :) nożyczki super

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny hafcik. I takie czyściutkie zdjęcie - aż się chce podziwiać.
    Aaa smakołyków, ja łasuch, chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziutki hafcik, a przepis na truskawki wart wykorzystania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mufinka sliczna, a nozyczki rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik wyszedł cudny. Nożyczki i hafcik piękny hafciarski komplet. Zdjęcia czekoladowych truskawek rewelacyjne. Pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszło Cię na babeczki? To chyba wina sezonu truskawkowego ;)
    Nożyczki rewelacyjne :) A inspiracje z truskawkami bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. truskaweczki haftowane mnie już od tygodnia przesladują ale te w czekoladzie - brak mi słow - idę stąd bo zgłodnaiłam - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, zaraz idę opędzlować lodówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny i smakowicie wyglądający haft.

    OdpowiedzUsuń