poniedziałek, 22 czerwca 2015

"Strachy na lachy" - SALowa zabawa u Iventi

"Strachy na lachy" mawiają,
więc postanowiłam z okazji mojego drugiego roczku blogowania
i powiedzmy "kolejnego..." jak wyprowadziłam się z miasta na skraj lasu...,
zorganizować swoją pierwszą zabawę salową.


Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych,którzy chcą wspólnie wyhaftować
obraz "Strachy w polu".
Wzór jest dostępny w ostatnim numerze czasopisma "Igłą Malowane",
a zobaczyć można tu:


Można również kupić w sklepie Coricamo

Wszelkie namiary na gazetkę:


na gotowy wzór (ewentualnie z mulinami)



Co do zasad,to zasadą jest brak zasad.
Haftujemy wspólnie,bezterminowo, a to oznacza bezstresowo :)

Dołączając się do zabawy,
 w komentarzu wyrażamy chęć wspólnego wyszywania 
i na swoim blogu umieszczamy banerek z linkiem do mojego bloga.
Tutaj co pewien czas będę pokazywać Wasze postępy.
Pierwsze na początek roku szkolnego,
po otrzymaniu od Was zdjęć z postępami prac
 albo sami będziecie dodawać linki - zobaczymy ;) 
Oczywiście cały czas chwalimy sie pracami u siebie na blogu.

Nadmienię jeszcze tylko,że w czasopiśmie tym wypatrzyłam też sówki,
które przyleciały już do mnie,ale o tym w kolejnym poście.


Wszystkim chętnym,którzy dołączą do wspólnej zabawy,
 życzę miłego haftowania :)

Serdecznie pozdrawiam

I :)



36 komentarzy:

  1. Ja i tak już zaczęłam.... ;) Te banerki i takie tam, to jak znajdę chwilę pomiędzy pracą,,.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaki ;-) a kiedy start i kiedy koniec?
    Jakis termin obowiazuje? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma terminu,jak pisałam to ma być bezstresowe haftowanie ;)Rozpoczniesz,jak będziesz gotowa :)

      Usuń
  3. Bawcie się dobrze, będę podziwiać u Was strachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Podziwiaj Aniu,zaglądaj... ;) a na sowiatą jeszcze trochę poczekasz... ;)

      Usuń
  4. Ja nie haftuję, nie zebym nie lubiła ale ciagle cos innego robie a czasu niewiele, ale u mnie nie długo, napadnie mnie i juz....powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam...na to...."i juz " ;)Dziękuję! :)

      Usuń
    2. siostra to namaluj - przecież umiesz albo wyklej materiałąmi też będzie ciekawa wersja

      Usuń
  5. Ja jak tylko orwę tę gazetkę będe haftowała - urzekł mnie bardzo ten wzór - ale mój nie będziw w xxx tylko haft płaski w połaczeniu ze wstążeczkowym - więc chyba się nadaję do wspólnej zabawy a szkoda bo wreszcie coś normal znalazłam - ech - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Irenko w następnym poście puszczę info i wstawię banerek na pasku bocznym u mnie

      Usuń
  6. śliczność po prostu:) dziewczyny powodzenia . Strachy piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. No to powodzenia! Będę śledzić postępy z przyjemnością, bo te strach są rozkoszne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To one tak mnie zauroczyły...;))

      Usuń
  8. Dziękuję :) Ciekawa jestem,czy to będzie ta sama przyjemność,co przy "Tęczowej..." ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wyszywania, ja będę podglądać wasze postepy, ale obrazek bardzo fajny może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję wykonać ten haft, ale najpierw muszę dokończyć to co zaczęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!Są plany,będzie realizacja ;) Ja niby też wolę mieć jeden haft na tamborku,o czym wspominałam,ale ten haft ma w sobie coś,co szczególnie mi bliskie..., ale o tym później... ;) No i... jest uroczy :)

      Usuń
    2. Plany planami, ale co będzie pokaże życie :) Póki co musi spokojnie czekać. Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Obrazek fajny, niestety się nie przyłączę, bo na to co zaczęłam brak mi czasu, ale kibicuję.... pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że się podoba :) Chcieć to móc ;)Z czasem cały czas negocjujemy,by choć na chwilę się zatrzymał... ;)Dziękuję,może jak czas się znajdzie...dołączysz,pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Ja oczywiście też się przyłączę a co mi tam takie strachy ;) :) A sówki też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!Cieszę się :) Strachy nie takie straszne... ;) Sowiate poczekają ;)

      Usuń
  13. Ja już zaczęłam i baaaaaaardzo chciałabym wyszyć go przez wakacje, ale podejrzewam, że znajdzie się 1001 spraw pilniejszych i zapewne będą to dopiero następne wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie!Aniu ,mogą być nawet i następne wakacje :D

      Usuń
  14. oj kusisz, kusisz prześpię się z tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa,to znaczy,że wrócisz ... ;) Super! :)

      Usuń
  15. Z przyjemnością popatrzę sobie, jak obrazek wychodzi :) Urzekły mnie te strachy i kapliczka! Ale mam tyle zaległości, że na razie mowy być nie może o nowym obrazku, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje drugiego roczku i odwagi związanej z przeprowadzką. Piękny obrazek , ja nie zapisuję się bo mam trochę różnych rzeczy zaczętych i w planie różne wyjazdy . Powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :) Zawsze ,możesz jeszcze dołączyć... ;)

      Usuń
  17. Gratuluję kolejnej rocznicy :) ja gazetkę kupiłam dla tego wzoru jakiś czas temu :) na razie będę obserwować, bo mam dużo zaległości :) ale mam na niego ochotę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!
    Będę podziwiać zmagania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje z okazji rocznicy !!!
    Ja narazie z tej gazetki zaczęłam latarnię morską, ale te strachy też kuszą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!Latarnia również bardzo mi się podoba, a do zabawy zapraszam :) W grupie raźniej ;)

      Usuń
  20. Gratuluję rocznicy!
    Strachy są urocze:) Życzę szybkich postępów w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusicielka :) A mogę zacząć we wrześniu?? Tak jesiennie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja,to "Strachy..." tak kuszą :) Oczywiście Kasiu,zaczynasz kiedy Tobie pasuje, ale jesteś już w grupie... ;)

      Usuń