środa, 3 czerwca 2015

DFEA - "Oset" Veronigue Enginger

Miesiąc temu zaczęłam haftować swoją pierwszą kartę zielnikową.
Wybór nie był przypadkowy,
bo wcześniej zachwycona byłam żółtymi różami
a jednak zdecydowałam się na mało popularny wzór wsród hafciarek,
dostrzegając w nim to coś...,
...no to coś :)

Teraz jestem nim zauroczona :) ;)



30 kwietnia postawiłam pierwsze krzyżyki...


14 maja były łodyga i liście,
celowo bez backstitchy,
które ewentualnie chciałam zrobić na końcu...
Często podoba mi się to,co innym mniej... ;)


20 maja pojawiły się pierwsze kolorki.
Zaczęłam od zielonego i w tym momencie przestało mi się podobać,
za duży kontrast..,
straciło na swojej zwiewności,lekkości..,
ale haftowałam dalej,dobierając kolejne kolory 
i ponownie pojawił się uśmiech na twarzy..,
chcę dalej i szybciej... :)


Postawiłam ostatni już krzyżyk 
i zastanawiałam się dlaczego tak zaprojektowano... :))



Tutaj już nie... ;)


Tutaj podczas przymusowej kąpieli...


Expresowe suszenie...


I oczy już cieszy... :)



Jest on moim prezentem,który sama sobie wymalowałam igłą  
z okazji drugiego roczku,
jak prowadzę bloga.
Pierwszego posta napisałam 1 czerwca 2013 roku.

Dziękuję Wam Kochani,że przez ten czas byliście ze mną <3

I :)


p.s.To oset był tym pierwszym pomysłem do zabawy"Robótki w plenerze" ;)


27 komentarzy:

  1. Piękny! Niby taki niepozorny, skromny, ale wyszedł bardzo ładnie i cieszy oko...nie tylko twoje Irenko :)
    Nadal jestem ciekawa, czemu oset zaliczył przymusowe pranie...migasz się od odpowiedzi ;)
    Gratuluję drugiego roczku blogowania i życzę wielu kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Nie migam ;) Wczoraj już odpowiedziałam na zadane pytanie na fb.Przeoczyłaś ;)

      Usuń
    2. Taak... zaraz....Każdemu się zdarza...Mi np.zdarzyło się przeciąć palec podczas oprawiania i stąd powtórne pranko,o czym wspomniałam na fb.Na szczęście plamy zeszły -szybka reakcja; )

      Usuń
  2. Gratuluje 2 latek zyczac nastepnych
    Piękny jest !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł wspaniale!!! Mnie też się baaardzo podoba ten wzór z serii DFEA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft śliczny, też mam go na swojej długaśnej liście życzeń :) Życzę kolejnych wielu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aga i cieszę się,że haft jest u Ciebie na liście :)

      Usuń
  5. Piękny haft, ten podoba mi się najbardziej z zielnikowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jesli teraz już tak mówisz, to po wyhaftowaniu będziesz jeszcze bardziej nim zachwycona.Podczas haftowania widzisz jak haft staje sie coraz bardziej przestrzenny 3D...Wspaniale zaprojektowany :)

      Usuń
  6. No piękny jest! A ja właśnie wczoraj myślałam o tym wzorze, że muszę się za niego zabrać :))) - od dawna mi się podoba, ale miałam dłuższą przerwę w haftowaniu i właśnie zatęskniłam... Uwielbiam całą serię "zielnikową" :). Zmotywowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Seria jest piękna,ale nie kusi mnie,by ją całą wyhaftować.Cieszę się,ze zmotywowałam.Bedzie Ci się przyjemnie go haftować,tego jestem pewna ;)

      Usuń
  7. Jest piękny! :) Ja również widze w nim "to coś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji 2 lat :) a obraz przepiękny,,,

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik , motywy zielnikowe są cudne. Gratuluję rocznicy i życzę wiele nastepnych . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :) Jak pisałam wyżej już,cudne,ale nie wszystkie az tak mnie kuszą. ..;)

      Usuń
  10. Piekny haft :)
    gratulację z okazji 2 rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca. A rocznicy serdecznie Ci gratuluję i życzę kolejnych udanych lat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powstał piękny obrazek, gratuluję 2 rocznicy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miłego weekendu życzę :)

      Usuń
  13. A ja nie pomyślałam o takim prezencie dla siebie! Piękna karta zielnikowa. Marzę o kilku takich kartach... ech...

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje pieknej rocznicy. Zwienczylas ja wspanialym haftem. Bardzo mi sie podoba jak go oprawilas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat! Piękny sobie prezent sprawilas.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale śliczny hafcik ... taki gustowny, delikatny ....

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądam zdjęcia i jak zobaczyłam dodanie zieleni,miałam takie samo odczucie jak Ty,,po co dołożyli te kolory??"" Efekt końcowy faktycznie cudny i tłumaczy wszystko;)

    OdpowiedzUsuń