wtorek, 30 czerwca 2015

Candy urodzinowe - drugie ;)

Dziękując Wam wszystkim Kochani za to ,
że byliście ze mną przez kolejny rok i ogłaszam zapowiedziane

Candy!!!

Banerek,do pobrania ;)

Tradycyjnie u mnie zapewniona jest niespodzianka :)


A teraz wybieramy upominek ;)

1.Drewniana rama dekoracyjna :)


2.Dwa kupony Aidy


3.Bardzo duży kupon Aidy - biały :)




Zasady znamy,ale napiszę,że należy:

- pozostawić komentarz z chęcią udziału w zabawie i wybranym numerem      upominku,
-umieścić u siebie na blogu podlinkowany banerek do tego posta,
-miło będzie jak dołączysz do grona obserwatorów,
-dołączyć do zabawy można do 31 lipca,
-1 sierpnia poznamy do kogo poleci paczuszka z niespodzianką ;)


 Zapraszam do zabawy :) 

a ja zmykam obmyślać kolejną...
i do moich strachów,bo zaczną straszyć... ;)

I :)

U W A G A!
Postanowiłam zabawę przedłużyć do końca wakacji tj.31 sierpnia 2015r.
Zapraszam chętnych do zabawy :)
Banerek zmieniłam.

28 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję kolejnej rocznicy i życzę wielu lat blogowania.
    Staję grzecznie w kolejce i wybieram nagrodę nr 2

    OdpowiedzUsuń
  2. Zcałego serca życzę ci kolejnych, szczęśliwych lat blogowania. Chętnie przyłączę się dotwojego candy. Wybieram nagrodę nr2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji rocznicy i wielu kreatywnych pomysłów. Staje w kolejce po 2. iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też się zapisuję:) gratuluję Irenko i wszystkiego dobrego na dalsze lata blogowania:) Wybieram nagrodę numer 2:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, cóż za niespodzianka :) Gratuluję dwóch lat i życzę wielu innych.
    Zapisuję się chętnie i byłoby mi miło z numerem 3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę kolejnych lat blogowania i inspiracji :)
    Ustawiam się w kolejce i wybieram nagrodę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję kolejnej rocznicy. Zaglądam do Ciebie od jakiegoś czasu, może niezbyt często komentuję, ale podziwiam zawsze. Oczywiście chętnie ustawię się kolejce i jakby co to poproszę 1. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy :)
    Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu zestawu nr 2.

    I zapraszam do mnie na rozdanie gazet ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział :) Ucieszy mnie nagroda 3 lub 2 :) Banerek zaraz zamieszczę, a obserwuję od dawna, sama przecież wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w dalszych latach :) Ustawiam się w kolejce i wybieram numerek 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział bo losowanie w moje urodziny :) Ja bym wybrała nagrodę nr 1! Gratuluję kolejnego roku blogowania, obserwuję i komentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to już następny rok minął ? Irenko wszystkiego dobrego na następne lata blogowania - stanę w ogonku choć nigdy tego u ciebie nie robiłam ale nagroda nr 1 byłaby cudownym prezentem - ten dzień akurat będzie dla mnie bardzo nerwowy - moja wnuczka pierwszy taz poleci samolotem - nie wimy dlaczego jak słyszy słowo samolot zaraz płacze i krzyczy nie nienie - no cóz - będę starsznie nerwowa - banerem zaraz wstawiam u mnie - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas leci jak szalony :) Gratuluję 2 rocznicy blogowania...oby jak najwięcej ich było :)
    Staję w kolejce...ucieszę się z nagrody nr 3 ;)
    Już zamieszczam banerek :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie:)chętnie stanę po te cukierki w kolejce:)
    Gratuluję świętowania:))
    ach ,i jeszcze wybór:może ramka:))jeszcze takiej nie mam:)chociaż i kanwy hafciarkę kuszą:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ci i życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania! Ustawiam się po nagrodę nr 2.:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę wielu owocnych lat blogowania.
    Grzecznie ustawiam się w kolejce po nagrodę nr 2 (nr 3 też chętnie przyjmę).
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dwóch latek i życzę kolejnych pięknych prac, wpisów i czytelników. W kolejce staje z miła chęcią, a jeśli chodzi o nagrodę to ucieszę się z 2 lub 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsze życzenia urodzinowe :) Dołączyłam już do grona obserwatorów i chętnie przyłączę się do urodzinowej zabawy :)
    Ponieważ kanwy Ci u mnie dostatek, poproszę o rameczkę :)
    Mój blog niebawem kończy roczek i własnie przygotowuję swoja urodzinową zabawę, na którą zapraszam już dziś :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również pragnę się przyłączyć. Szczęśliwa będę, gdy uda mi się być posiadaczką nagrody nr 2. Gratuluję drugich urodzin i oby tak dalej. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy. Dołączam do grona obserwatorów i chętnie przyłącze się do zabawy. Ponieważ ostatnimi czasy nie wyszywam to zapisuję się gdyby mi się poszczęściło na nagrodę nr.1. Zapraszam do zapisania się na "Wędrującą książkę". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje rocznicy i grzecznie ustawiam się w kolejce
    obserwatorem zostałam, banerek na blogu coijak-diy.blogspot.com
    A nagroda numer 2

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 2 latek, oby było ich o wiele więcej :)
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie (nagroda nr 1) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje z okazji blogowych urodzin, staję w kolejce, gdyby mi szczęście dopisało wybieram nagrodę nr 3...pozdrawiam serdecznie...banerek zabieram na http://wiolinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego i życzenia wielu kolejnych lat na blogu :)
    Zgłaszam się do zabawy i wybieram nagrodę nr 3

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje kolejnego roczku Irenko i życzę wielu kolejnych. Oczywiście staje grrzecznie w kolejce po nagrodę nr 1 cudowna rameczka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział w candy(Nagroda nr 1)
    Banerek na pasku bocznym mojego bloga- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Przyłączam się do zabawy i wybieram nagrodę nr 2. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję życząc następnych latek z nami :)
    oczywiscie bawię się i jakby co wybieram upominek nr 1

    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń