czwartek, 14 maja 2015

DFEA - "Oset" Veronigue Enginger

Z wielką przyjemnością przedstawiam Wam moi mili,
to co udało mi się wyhaftować w ostatnich dniach.
Mimo,że w moim hafcie "urosły" tylko łodyżki i liście,
szalenie podoba mi się moja robótka :p
Im więcej przybywało haftu,
tym radość moja była większa,
i tak duża,
że zdążyłam się nim już pochwalić na fb. 
w grupie dziewczyn haftujacych projekty
 Veronigue Enginger.

A oto moje postępy :)


Haft mnie tak zachwycił,
że nie mogę doczekać się efektu końcowego ;)

W ostatnim poście chcąc pokazać piękno ostu 
przedstawiłam garść inspiracji.
Zapraszam!

Dziękuję Wam bardzo za pozostawione komentarze pod ostatnim postem,
a w szczególności za okazaną radość z mojego powrotu :)

Serdecznie pozdrawiam
I :)

17 komentarzy:

  1. Cudownie się zapowiada będę podglądać i czekać z niecierpliwością na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy , czekam na końcówkę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wiecej !:)
    Bedzie pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jetsem zachwycona Irenko a tymbardziej iż uwielbiam takie stonowane kolory - buziaki ślę - marii

    OdpowiedzUsuń
  5. P R Z E P I Ę K N Y ... Haft . Pozwoliłam sobie zagościć na Twoim Blogu i zaglądać częściej ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, spokojne kolory, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już cudnie wygląda, a co dopiero jak będzie skończony!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się zapowiada. Czekam na kolejne odsłony

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft, już teraz wygląda niesamowicie. Zajrzę tu jeszcze żeby zobaczyć końcowy efekt Twojej pracy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, haft jest zachwycający. jak dojdą kolory będzie jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft! Wciąż sobie obiecuję, że wrzucę go na tamborek...

    OdpowiedzUsuń
  12. Och masz racje - jest zachwycający, uwielbiam takie hafty, czekam na efekt końcowy, ale już widać, że będzie przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie cudny, te hafty są urzekające ja czaję się na magnolie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oset jest super, też mi się podobał pewnien ostowy wzór ale teraz już nie pamiętam czy ten czy jakiś inny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwię się,że Ci się podoba,bo mi również :) Pięknie ,delikatnie,zachwycająco ♥
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń