czwartek, 30 kwietnia 2015

DFEA Etude au chardon de Veronigue Enginger

Witajcie moi mili po dłuższej przymusowej przerwie :)
Tęskniłam za Wami,za moimi robótkami :)
   
Zastanawiałam się,co wrzucę na tamborek
i zdecydowałam,że zacznę serię zielnikową Veronigue Enginger.
Jako pierwszą kartę wybrałam  - oset.

Oto oryginał

A oto moje pierwsze postawione krzyżyki 
w pierwszym dniu haftowania w plenerze,
prawie po dwumiesięcznej przerwie 
(nie licząc "małego co nieco",
które wyhaftowałam,dla przemiłych,
nowo poznanych duszyczek,
ale o tym później,jak zdjęcia zdobędę ;))


A tutaj trochę inspiracji i prezentacji,jak piękny jest oset.

źródło:flickr.com

źródło:flickr.com

źródło:flickr.com

źródło:flickr.com

źródło:flickr.com

źródło:flickr.com

źródło:flickr.com

Czyż nie jest piękny? 

Dużo mam do nadrobienia,
więc biegnę poczytać,co tam nowego stworzyłyście ;)

Dziękuję,że jesteście 
i zapraszam na kolejne odsłony :)

Serdecznie pozdrawiam,
I :)

16 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś :D
    Niech oset rośnie i cieszy oczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria zielnikowa ostatnio dominuje u hafciarek, widzę, że i Ty się skusiłaś. To będzie piękny oset, będę śledzić postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oset jest naprawde piekny i bede sledzic postepy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z zielnika będzie piękna. Wybrałaś nieoklepany wzór - cieszę się, bo będziemy podziwiać coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś pierwsza polską blogowiczką, u której będę śledzić postępy nad tym obrazkiem. Jest piękny
    Pozdrawiam Aga! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała seria jest fantastyczna! Będę mocno kibicowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam haftowane zielniki, będę więc zaglądać.
    Wczoraj zrobiłam bukiecik stokrotek i pomyślałam, że byłby cudowny dla panny młodej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam o istnieniu takiej serii , już mi się spodobała. Powodzenia w stawianiu krzyżyków !!!Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Seria zielnikowa jest ostatnio bardzo popularna. Oset wygląda pięknie! Dobrze, że znowu jesteś z nami !

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja Cię!!! Nie wiedziałam że oset może sie tak pięknie prezentować! :) Będę podglądac postępy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jeden z moich ulubionych wzorów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oset to zawsze był chwast, ale od dziś dzięki Tobie zmieniam zdanie :) Nigdy bym nie pomyślała, że takie piękne bukiety można z niego stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny piękny haft z tej serii. Przypomniałaś mi o mojej hafciarskiej liście życzeń. Te wzory się na niej znalazły, ale na razie czekają na swoją kolej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osec ma coś w sobie :) Piękny wzór, też się nad nim zastanawiałam, ale jednak wybrałam poziomki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. oset ma coś w sobie :), będę śledzić postępy :)
    Pozdrawiam.
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że znów jesteś. Jak zawsze wybrałaś piękny wzór. :)

    OdpowiedzUsuń