czwartek, 26 lutego 2015

Wkładki do butów - eco pielęgnacja & pachnące mydełka

Wiosna tuż,tuż a z nią czas wielkanocnych porządków,
odkrywanie roślin w ogrodzie,
wietrzenie szaf i podejmowanie innych zabiegów,
które sprawiają,że żyje się nam miło i przyjemnie.

Uwielbiam zapachowe woreczki i mydełka,
które wypełniają moje szafy,komody i pomieszczenia.

Do zapachowych akcesoriów doszły wkładki do butów,
które czasami "wskakują " do nich.

Wykorzystałam w tym projekcie bawełnę i lawendę.



A tak powstawały...na żywioł,
tylko spawdziłam przed wykrojem wkładkę papierową czy pasuje,
odrysowaną od buta,pomniejszoną o 0,5 cm i kolejne 0,5 cm na szew.




Gotowe buciki czekają na wiosenne dni w garderobie ;)


Mowa o pachnidłach ,to i pochwalę się dwoma pachącymi mydełkami,które niedawno dostałam w prezencie :)


Dziękuję Wam Kochani bardzo,za pochwały pod ostatnim postem.Jesteście dla mnie bardzo mili,chociaż wiem,że są tam pewne "potknięcia",których postaram się uniknąć w kolejnej serwecie,tym razem na stół.
Agnieszko,odezwię się na prv,jak tylko trochę lepiej się poczuję.
Teraz zmykam pod kołderkę.

Chorującym zdrówka życzę,
a zdrowym by nie złapali paskudnego wirusa.

I :)

9 komentarzy:

  1. fajny pomysł z tymi wkładkami :)
    dużo zdrówka, bo i mnie coś bierze

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi wkładkami :)Nie choruj bo psina niema z kim na spacer chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do ładnych bucików muszą być ładne wkładki :) Szybkiego powrotu do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię pachnidełka szczególnie w szafach;) Wkładki Idealnie dobrane kolorystycznie,fajny pomysł.
    Zdrówka życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tymi wkładkami, nie dość że pachnące to jeszcze kolorowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te wkladki to świetny pomysł chyba zgapie....

    OdpowiedzUsuń
  7. Wkładki dodały uroku balerinom , super dobrałaś kolorystycznie tkaninę. Powracaj do zdrowia , bo wiosna tuż , tuż. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto, acz bardzo elegancko :) Zdrówka Ci życzę Irenko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś już widziałam u jednej z blogerek takie wkładki i uważam że to jest świetne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń