poniedziałek, 23 lutego 2015

Serweta na szydełku dla początkujących.

Jest to moja pierwsza serweta robiona na szydełku.
Dlatego też,jestem bardzo z niej zadowolona 
i zamierzam zrobić drugą, i większą na stół.
Szczerze mówiąc myślałam ,że dłużej będę ją robić.
Być może jest to zasługa wzoru i szybko mi jej przybywało.
Wzór o tyle wdzięczny,że można go dowolnie powiększyć,albo pomniejszyć.

Expresowo uszyłam też etui na telefon,bo się zagubiło ;)





Spodobało mi się i powstanie jeszcze kolejne na...,
ale o tym ,o żonie... i pewnym sposobie na...w następnych postach.

Miłego tygodnia moi Mili!
Wracam do żony... ,kolejne bloki powstają ;)
I. :)

12 komentarzy:

  1. śliczna serweta i ten bukiet na stole ..poczułam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)....,bo ona zagląda już do nas ;)

      Usuń
  2. Piękna serweta:) zdolna jesteś :) Pozdrów Żonę Farmera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna:)
    a masz gdzieś wzór, lub tutorial? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta, ale ładna ta serweta, lubię takie. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosta,taka właśnie miała być,takie lubię,jak znajdę w prostokącie ,to może jeszcze się skuszę na jedną ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. A Ciebie też wzięło na paczwork?i ;) Serweta śliczna...zdolna z Ciebie bestia...tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna serweta ;-) Przepiękny wzór i doskonałe wykonanie - bardzo mi się podoba :-)
    Etui śliczne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu :) Etui,to żywioł",czasami tak mam ;)

      Usuń
  7. Brawo za serwetę! A to ostatnie zdjęcie wiosenne - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na debiut wyszło nieziemsko pięknie!!!! Jak patrzę na kwiatuszki to już chcę wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serwetka, też bym się kiedyś może nauczyła, i piszesz, że to pierwsza i szybko poszło i taki efekt, zachęcająco i zachwycająco, gdyby tylko dobę można było rozciągać...

    OdpowiedzUsuń